"רונאלדו העלים מיליוני יורו והוא רוצה שריאל מדריד ישלמו"

רונאלדו
רונאלדו | טוויטר

עורך אתר פוטבול ליקס, שחשף את העלמת המיסים של הפורטוגלי, מצהיר: "איך הוא מעז לומר שרודפים אחריו?". השחקן שומר על שתיקה. מסי עשוי שוב להיחקר

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו שותק בפרשיית העלמת המיסים ובקשר לעתידו בריאל מדריד. אמנם העלמות המס של הכוכב אינן קשורות למועדון מהבירה הספרדית, אך בכל זאת השחקן דורש מהבלאנקוס לשלם במקומו את 15 מיליון היורו שהעלים לכאורה.

בעקבות שתיקתו של הכוכב הפורטוגלי, התראיין אחד מעורכי האתר "פוטבול ליקס" שחשף את העלמת המס של רונאלדו על זכויות שימוש בשמו. עורך האתר, שכמובן דיבר בעילום שם, אמר: "הוא כמו כל משלם מס. אם הוא העלים מיסים, הוא צריך לשלם כמו כולם. איך הוא מעז לומר שרודפים אחריו, אם הוא העלים מיליונים והוא רוצה שאחרים ישלמו עליו. זו טקטיקה מכוערת".

עורך האתר המשיך וטען: "רונאלדו דמות ציבורית, אבל אסור שהוא יהיה שונה מאחרים. עורכי הדין שלו עושים טריקים כל הזמן, ועובדים 24 שעות כדי להוציא אותו מהמצב". לסיום הצהיר עורך האתר: "אינני חושב שרונאלדו ייכנס לכלא, כי זה מצב דומה לליונל מסי".

אם מדברים על מסי, הצרות לא מפסיקות לרדוף אחר הפרעוש. בספרד ממשיכים להאשים את מסי, אביו ואחיו שהשתמשו בקרן הצדקה על שמו של השחקן להעלים כספי זכויות יוצרים. בספרד נוהגים לגבות על רווחים אלו 70 אחוזים, אך כספים אלו לא שולמו. הסכום המדובר הוא 550 אלף יורו, וכעת מסי עשוי שוב להיתבע על ידי רשות המיסים הספרדית.

ליונל מסי. עשוי להיחקר שוב על ידי רשות המיסים (טוויטר)
ליונל מסי. עשוי להיחקר שוב על ידי רשות המיסים (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי