בני יהודה גברה 0:1 על ברואה, פיניש חתם לשנתיים נוספות

בני יהודה
בני יהודה | aaaaaa

הכתומים רשמו ניצחון נוסף משער של רודולפו הנבחן הברזילאי. פיניש זכה להתעניינות משבדיה אך נשאר נאמן למועדון נעוריו, צ'יבוטה במו"מ מתקדם

(גודל טקסט)
קשר בני יהודה סתיו פיניש חתם על חוזה חדש לשנתיים לאחר פגישה שערך עם המאמן יוסי אבוקסיס ובה השתכנע שהוא צפוי להיות בורג מרכזי בעונה הקרובה.


בחוזהו של פיניש, שמחזיק בהצעה מנועלת הטבלה בליגה השבדית אסקילסטונה, יופיע סעיף שחרור והכתומים יאפשרו לו לצאת לאירופה בינואר או בקיץ. הקשר יישאר בשלב זה בקבוצה מהשכונה ויירשם כבר מחר למשחקי הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית בשבוע הבא.


 


פיניש, 25, שהקריירה הבוגרת שלו כולל רק את בני יהודה, רשם בעונה שעברה 16 הופעות ליגה. הוא זכור כמי שהבקיע את הפנדל המכריע בגמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב. 


מאוויס צ'יבוטה. יעבור לכתום? (אודי ציטיאט)


בנוסף, הכתומים מנהלים מו"מ מתקדם עם מכבי תל אביב כדי להחתים את החלוץ הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה.


במשחק אימון שקיימה הקבוצה בסופיה נגד קבוצת ברואה שסיימה בעונה שעברה במקום  ה–8 בליגה העליונה בבולגריה, בני יהודה ניצחה 0:1 לאחר תיקו 0:0 במחצית הראשונה משערו של הנבחן הברזילאי רודולפו אחרי בישול של עאיד חבשי.


המאמן יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "משחק הכנה טוב. ניצחון תמיד עושה תחושה טובה, אבל המטרות העיקריות במחנה אימון הן להתקדם ממשחק למשחק, גם מבחינה טקטית וגם מבחינת כושר גופני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי