"יש לנו דור עתיד מצוין, הטוב ביותר עוד לפנינו"

נבחרת גרמניה חוגגת
נבחרת גרמניה חוגגת | צילום: Gettyimages

הגרמנים חוגגים את הזכייה בגביע הקונפדרציות לאחר ה-0:1 על צילה: "זכינו בהכל במהירות". דראקסלר: "עשינו עבודה גדולה, עכשיו צריך לזכות בתואר החשוב בשנה הבאה". קימיך: "זה היה טירוף"

(גודל טקסט)
הכדורגל הגרמני והתקשורת המקומית בטירוף. קיץ כזה כבר מזמן לא היה להם. בתוך יומיים הגרמנים זכו באליפות אירופה עד גיל 21 ואמש (ראשון) עשו זאת לראשונה בתולדותיהם עם גביע הקונפדרציות אחרי 0:1 על צ'ילה עם נבחרת צעירה וסגל משני.

 

"עכשיו זכינו בהכל במהירות והטוב ביותר עוד לפנינו", זעקה הכותרת הראשית של "בילד". "שטינדל ירה אותנו לעבר הזכייה בתואר", נכתב עוד. כתב העיתון תיאר את הרגשות עם שריקת הסיום בסט. פטרסבורג: "יואכים לב (זכיה נוספת בתואר) נפל על צוואר השחקנים שחגגו על כר הדשא כמו ילדים קטנים. הם צעקו 'זכינו במיני-גביע עולמי'". עכשיו הגרמנים מכוונים לעוד 377 יום ורוצים לזכות בפעם השנייה ברציפות בתואר החשוב מכולם – אליפות עולם ברוסיה 2018.


 

בספרד, שהפסידה למנשאפט בגמר יורו הצעירות, ניסו לצנן את ההתלהבות של הגרמנים: "לפחות הם לא יזכו במונדיאל הקרוב", נכתב ב"מארקה". "המסורת היא שהזוכה בקונפדרציות נכשלת שנה לאחר מכן בגביע העולמי עצמו".

 

יוליאן דראקסלר המצטיין בטורניר: "התחלנו את הטורניר מאפס, עשינו עבודה גדולה ואפשר עכשיו לצאת לחופשה ובשנה הבאה לקחת את התואר החשוב".

Congratulations @DFB_Team on a well deserved win of the Confed-Cup! I'm looking forward to watching your games over the next few years

— Philipp Lahm (@philipplahm) July 2, 2017

 

ג'ושוע קימיך, אותו לב הגדיר המצטיין בטורניר, אמר: "השתפרנו בזמן כל כך קצר שזה היה טירוף". המאמן עצמו הוסיף: "הצגנו יכולת בלתי רגילה. נלחמנו בגמר על כל מטר. אני גאה בעצמי בגדול. היה בגמר הזה משהו קסום שהבחורים לא ישכחו לעולם". לאב הודה שלפחות שישה או שבעה שחקנים מהסגל הנוכחי יהיו מועמדים למונדיאל, דבר שכלל לא תכנן לפני הטורניר.

 

כוכב העבר של הנבחרת הגרמנית פיליפ לאם החמיא: "אני כל כך גאה שיש לנו דור עתיד מצוין. מצפה כבר לראות את המשחקים שלכם בשנים הבאות". ג'רום בואטנג, שקיבל מנוחה ולא היה בסגל, הזכיר שיש עוד תואר גדול לזכות בו.


….and there's the next trophy! Yesss, congrats boys!!! #ConfedCup#DieMannschaft#proud@dfb_team

— Jerome Boateng (@JB17Official) July 2, 2017


גרמניה שלטה לחלוטין במשחק עם 1:9 בבעיטות לשער ו-64 אחוזי החזקה בכדור. הצי'ליאנים היו בעיקר עצבניים ובקלות יכולים היו לסיים עם כמה כרטיסים אדומים.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי