ירושלים החתימה את קינסי. מאבק מול מכבי על אוחיון

טרנס קינסי
טרנס קינסי | ערן לוף

הפורוורד בן ה-33 היה אחד הבולטים בזכייה של האדומים באליפות. בבירה מחזרים אחרי הרכז, אבל הצהובים מנסים להיפטר ממקל כדי להשאיר אותו

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה כי טרנס קינסי ימשיך באדום גם בעונת 2017/18. "שר ההגנה חוזר הביתה לעונה נוספת", נכתב בהודעה הרשמית שהוציאה האלופה.

הסמול פורוורד בן ה-33 היה אחד הגורמים המרכזיים לזכייתה של ירושלים בתואר הנכסף, בפעם השנייה בתולדותיה, כשרשם בשבעת משחקי הפלייאוף 15.6 נקודות, 2.7 חטיפות, 2.4 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים ב-30.4 דקות. וזאת כמובן פרט להיותו אחד השומרים הטובים בליגה.

האלופה החתימה בשבוע שעבר מאמן חדש, היווני פוטיס קציקאריס, במקום של האיטלקי סימונה פיאניג'אני שחתם במילאנו. בגזרת השחקנים ירושלים די דשדשה עד כה לעומת יריבתה הגדולה מכבי תל אביב, שכבר החתימה זר ושלושה מתאזרחים.


שר ההגנה גם בעונה הבאה (הפועל ירושלים)

במקביל, האדומים לוטשים עיניים אל רכז מכבי תל אביב יוגב אוחיון, שכבר שיחק בעבר בירושלים (בין השנים 2009 ל-2011). אוחיון היה אמור לקבל תשובה מהצהובים עד יום רביעי האם הם מממשים את האופציה עליו (תמורת כחצי מיליון דולר לעונה) או לשחררו תמורת פיצוי כספי, אלא שבמכבי תל אביב ביקשו מהרכז לחכות מעבר למועד הזה.


אוחיון ומקל. הראשון מחוזר על ידי מכבי וירושלים, מהשני מנסים להיפטר (עדי אבישי)

לבקשה של מכבי שתי סיבות. הראשונה היא ההערכה שרוחשים לאוחיון בצוות המקצועי שהובילה לניסיון להעביר את גל מקל לקבוצה אחרת כדי לפנות לו מקום. השנייה היא טכנית: למנוע מצב שבו ישולם לאוחיון פיצוי ולאחריו הוא יוחתם מחדש. לגבי מקל, הצהובים מוכנים לספוג מחצית משכרו (כ-600 אלף דולר) ומציעים אותו לקבוצות באירופה תמורת כ-300 אלף דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי