קנדיס פארקר שוב אלופה: שיקגו זכתה באליפות ה-WNBA

קנדיס פארקר אחרי הזכייה באליפות WNBA | רויטרס

הכוכבת הגדולה הוליכה קאמבק מרשים לקבוצתה, ומיררה בבכי בהתרגשות אחרי שזכתה בתואר עבור העיר שבה גדלה וסגרה מעגל: "אנחנו אלופים לנצח"

(גודל טקסט)

אלי קוויגלי קלעה 26 נקודות, קנדיס פארקר הוסיפה 16 נקודות, 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ושיקגו זכתה הלילה (ראשון) לראשונה בתולדותיה באליפות ה-WNBA אחרי שגברה 74:80 על פיניקס מרקורי והשלימה ניצחון 1:3 בסדרת הגמר. הסקיי פיגרו 72:65 כשנותרו 4:42 דקות לסיום, אבל אז שיקגו הגיבה עם ריצת 0:9 ועלתה ליתרון, עליו שמרה עד לסיום.

עבור פארקר זה היה ניצחון מתוק, כשהיא חזרה לביתה בשיקגו אחרי 13 עונות בלוס אנג'לס. פארקר (אחותו של אנתוני מיודענו) גדלה באילינוי, הצטיינה באוניברסיטת טנסי, נבחרה ראשונה בדראפט, הוכתרה כרוקי השנה וכ-MVP ב-2008, אבל זכתה באליפות רק ב-2016 עם הספארקס. השנה החליטה לעזוב את הקבוצה היחידה שבה שיחקה, והצליחה לזכות באליפות באילינוי.

בסיום פארקר נראתה נרגשת, כשהתחבקה עם בני משפחתה ומיררה בבכי. "כל מה שהקבוצה הזאת עברה השנה הכין אותנו לזה, אני כל כך גאה", אמרה, "המאמן שלי מבית הספר נמצא כאן, כל העיר שלי נמצאת כאן, זה פשוט מדהים לקבל את התמיכה פה בשיקגו, אנחנו עכשיו אלופים לכל החיים".

עבור הסקיי זו אליפות מתוקה, אחרי שהגיעה לפלייאוף מדורגת 6 בלבד (מאזן 16:16), והקבוצה משיקגו הפכה לאלופה העשירית ב-25 שנות הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי