הסכם הגירושים והמכתב ששינה הכל: טוויסט בעלילה בפרשת איקרדי

וונדה נארה
וונדה נארה | Anthony Dibon / Contributor

כשבוע וחצי לאחר שחשפה כי חלוץ פריז סן ז'רמן בגד בה עם חברתה הטובה, וונדה נארה פירסמה פוסט שזכה לקצת פחות ממאה אלף תגובות ווחשף את השתלשלות האירועים. לירון שרון עם הפרטים מהטלנובלה

(גודל טקסט)

סערת איקרדי, הסוף. כשבוע וחצי לאחר שכתבה בכעס באינסטגרם מול מיליוני העוקבים שלה "הרסת עוד משפחה בשביל זונה" וחשפה כי בעלה בגד בה, וונדה נארה החליטה לסלוח לבעלה, מאורו. השניים הספיקו לעבור בכמה ימים מה שאנשים "רגילים" לא עוברים בחיים שלמים. אמש (שני) החליטה אשת הכדורגלן והסוכנת המפורסמת לשתף את מיליוני העוקבים מה בדיוק עבר עליה וגוללה את הסיפור על גבי תמונה רומנטית שלה ושל בעלה שזכתה ליותר ממאה אלף תגובות.

"התמונות שפירסמתי בתקופה האחרונה רק מוכיחות כמה טובים אנחנו וכמה מאושרים היינו. נפגעת מאוד ממה שקרה. כל יום ביקשתי ממאורו להתגרש וכשהוא הבין שאין דרך חזרה אחרי מה שעשה והבין שכדי שיפסיק לכאוב לי כל כך, צריך להיפרד. הלכנו לעורך דין ותוך יומיים מאורו קיבל את כל התנאים שהצבתי וחתמנו על הסכם הגירושים. ביום שלמחרת, הוא כתב לי מכתב כמו שאף אחד לא כתב לי בחיים", שפכה וונדה את כל אשר על ליבה וריתקה את העוקבים כשחשפה בדיוק מה איקרדי כתב לה:"נתתי לך הכל ויש לך הכל. אני מקווה שתוכלי להיות מאושרת כי זה יעשה אותי מאושר", כתב החלוץ שבוודאי לא תיאר לעצמו שבזכות המילים שלו, יחול טוויסט רציני בעלילה.

בזכות המכתב שכתב רגע אחרי שחתמו על הסכם הגירושים, וונדה התחרטה ברגע האחרון: "אחרי שקראתי את המילים שלו הבנתי משהו. יש לי הכל אבל אם אני לא איתו אין לי כלום. אני בטוחה שהימים הקשים האלו שאנחנו עוברים רק יחזקו אותנו כזוג וכמשפחה. הדבר החשוב הוא שלשנינו היה את החופש והייתה את האפשרות לסיים את מערכת היחסים שלנו אחרי שמונה שנות זוגיות, אבל כשהנשמה שלנו בכתה, בחרנו אחד בשנייה שוב. אני אוהבת אותך", תייגה את איקרדי וריגשה את כולם, עשרה ימים מאז שהתגלה כי בגד בה עם השחקנית הארגנטינאית, צ'יינה סוארס. וונדה חזרה לעקוב אחרי איקרדי והוא אחריה. סוף טוב הכל טוב?

מאורו ו-וונדה איקרדי
מאורו ו-וונדה איקרדי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי