נבחרת ישראל בחתירה פראלימפית זכתה במדליית ארד

נבחרת ישראל בחתירה פראלימפית
נבחרת ישראל בחתירה פראלימפית | צילום: איגוד החתירה

רביעיית החותרים סיימה במקום השלישי לאחר אוקראינה וצרפת, וזכתה במדלייה. מורן סמואל לא השתתפה בעקבות פציעה, ומתוך רצון להגיע אליפות העולם בארצות הברית

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בחתירה רושמת היום (שבת) הישג בינלאומי נוסף, כשצוות סירת הרביעייה חצה את קו הגמר במקום בשלישי בזמן של 7:30.23 דקות, וזכה במדליית הארד. אוקראינה סיימה את מסלול 2,000 המטרים במקום הראשון עם זמן של 7:25.12 דק', במקום השני צרפת, כשהיא מקדימה את ישראל ב- 3.47 שניות. תחרויות גביע העולם מתקיימות בפוזנן שבפולין.

בסירה הישראלית חתרו שי-לי מזרחי, ברק חצור, אחיה קליין, וסימונה גורן, בהנחיית ההגאית לאה סאס. גורן אמרה לאחר הזכייה במדליה: "זו התחרות הגדולה הראשונה של הרביעייה בהרכב הנוכחי. נתנו מאה אחוז, והבאנו את עצמנו לקצה גבול היכולת. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לאליפות העולם בספטמבר בפלורידה. זו תהיה התחרות החשובה ביותר השנה".

דימה מרגולין, מאמן הנבחרת הפראלימפית במרכז דניאל לחתירה, הסביר: "התנאים היום היו לא פשוטים, אבל זה הספורט. יש התקדמות בעבודת הצוות. אנחנו שואפים להגיע לטוקיו 2020, ונדרשת עוד עבודה רבה."

איש הצוות, אחיה קליין (שלישי משמאל בסירה), התעוור ב-2013, במהלך נטרול מנהרות חמאס בגבול עזה, על יד קיבוץ עין השלושה. הוא החל את דרכו כחותר תחרותי במרכז דניאל כשנתיים לאחר מכן.

נבחרת ישראל בחתירה פראלימפית. זכייה במדליית ארד (מרכז דניאל לחתירה)
נבחרת ישראל בחתירה פראלימפית. זכייה במדליית ארד (מרכז דניאל לחתירה)

מורן סמואל, המדליסטית מריו, הייתה אמורה גם היא להתחרות, אך נאלצה לוותר לטובת טיפול בפציעה במרפק. סמואל מקווה להגיע בשיא היכולת לאליפות העולם בארצות הברית בסוף ספטמבר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי