על סף הדחה: הפועל ירושלים עם עוד הפסד בליגת האלופות של פיב"א

שחקן הפועל ירושלים רטין אובאסוהן | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הירושלמים איבדו יתרון דו ספרתי וקרסו לגמרי ברבע האחרון בדרך ל-76:65 מול אוסטרוב. הקבוצה של עמיאל על סף הדחה מהמפעל

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים על סף הדחה מוקדמת מהצפוי מליגת האלופות של פיב"א לאחר שהפסידה הערב (רביעי) 76:65 לאוסטרוב הפולנית. הקבוצה של אורן עמיאל הגיעה למשחק החוץ כשהיא בגבה אל הקיר ופתחה טוב את המשחק כשג'יילן אדאמס גילה יכולת גבוהה. ירושלים סיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי ותקוות גדולות, אך הפולנים חזרו למשחק בזכות ריצת 2:10 בפתיחת הרבע השני. האורחת הרבתה לאבד, בעוד אוסטרוב השלימה את הקאמבק ועלתה ליתרון ברבע השלישי.

לרבע הרביעי עלתה רק קבוצה אחת, כאשר ירושלים נעלמה לגמרי והפולנים ניצלו זאת כדי לרוץ 0:18 בדרך ליתרון 52:70. מזה השחקנים של אורן עמיאל כבר לא יכלו לחזור, ועם שלושה הפסדים וללא ניצחונות, נראה כי הפועל ירושלים עם רגל וחצי מחוץ להמשך המפעל. אדאמס סיים עם 19 נקודות עבור המפסידה, אך היה היחיד שקלע בספרות כפולות מבין כל השחקנים ששיחקו. קובי סימונס הצטיין אצל אוסטרוב עם 20 נקודות.

שחקן סראטוב מייקל יאנג מול שחקן הפועל ירושלים איתי שגב
אקס גלבוע ונהריה מייקל יאנג מול איתי שגב | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה היטב ועלתה ל-2:7. אוסטרוב הלכה פנימה ונצמדה לירושלים. הצלת כדור של ווילי וורקמן הסתיימה בשלשה של אדאמס, ונקודות של אובאסוהן במתפרצת גרמו למאמן המארחת להזעיק פסק זמן כשקבוצתו בפיגור 16:7. שלשה של אדם אריאל לקראת סיום הרבע הראשון קבעה יתרון דו ספרתי ראשון לירושלים. 11:22 לקבוצה של עמיאל בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אוסטרוב עלתה אחרת לרבע השני ובעזרת ג'יימס פלורנס הוותיק הורידה את פיגור למינוס ארבע, 26:22. המארחת השלימה ריצת 2:10 בדרך ל-32:32, והפער הירושלמי נמחק כלא היה. ווילי וורקמן ועמית גרשון החזירו את היתרון לקבוצה של אורן עמיאל, שירדה להפסקה ביתרון 34:36.

רבע 3:

הפולנים המשיכו את המומנטום מהרבע השני, ולמרות שירושלים הצליחה לשמור על היתרון בפתיחת הרבע, המארחת השלימה את המהפך הודות לריצת 0:9, שהביאה אותם ל-45:50. ג'יילן אדאמס הוסיף להיות טוב אצל האורחת, אך זו הרבתה לאבד. חטיפה וריצת חוף אל חוף של אובאסוהן הסתיימה בהטבעה וב-52:52. סל של מייקל יאנג, 14 שניות לסיום הרבע השלישי הורידה את אוסטרוב ביתרון 52:54 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

המשחק הירושלמי המפוזר עלה לאורחת בעוד איבודי כדור, והפולנים ניצלו זאת כדי להשלים עוד ריצה הפעם 0:18 מהרבע הקודם בדרך ליתרון שיא במשחק עד כה, 52:70. אדם אריאל עצר את הריצה המטורפת של המארחת והוריד ל-70:54, אך נראה הקבוצה של עמיאל פשוט בקריסה. שתי הקבוצות עברו לשחק על הפרשים, כאשר הקבוצה של עמיאל הצליחה מעט לקזז את הפיגור הגדול. 65:76 לאוסטרוב בסיום.

סטטיסטיקה

הרבו לאוסטרוב: קובי סימונס 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, מייקל יאנג 14 ו-5 ריב', ג'יימס פאלמר (7 ריב') וטריי דרשזל (5 ריב') 11 כ"א.

הרבו לירושלים: ג'יילן אדאמס 19, רטין אובאסוהן 9, אדם אריאל 8, שון קילפטריק 7.