מנכ"ל מכבי חיפה שוחח עם שלומי אזולאי, ממתינים למכבי ת"א

שלומי אזולאי הקשר. קריית שמונה רוצה להמשיך ברצף
שלומי אזולאי הקשר. קריית שמונה רוצה להמשיך ברצף | צילום: ערן לוף

בן דב הביע את רצונו לצרף את הקשר, הצהובים מחכים להחלטת גולדהאר. טרם התקבלה החלטה בנוגע לאלטמן ואופיר מזרחי. אם בן הרוש יגיע, בן דוד יתבקש לחפש קבוצה אחרת

(גודל טקסט)
במכבי חיפה ממשיכים לחפש אחר מועמדים ישראלים פוטנציאליים לעונה הבאה. בשבועות האחרונים הייתה התלבטות גדולה לגבי צירופו של הקשר שלומי אזולאי. מצד אחד בצוות המקצועי התרשמו מהכישרון של הקשר, אך מצד שני הוא סיים עונה בינונית בעירוני קריית שמונה.

 

בסופו של דבר, מכיוון ששוק השחקנים הישראלים דל והעובדה שעומר אצילי ככל הנראה בחר ללבוש צהוב החליטו הירוקים להחתים את הקשר. גם העובדה שהשחקן מיוצג על ידי אבי נמני שגם מייצג את המנהל הספורטיבי המיועד טוני מוניוס עזרה להחלטה של הקבוצה לפנות רשמית למכבי תל אביב ולנסות ולהחתים את השחקן.


 

הצהובים הבהירו כי רק לאחר ההחלטה על מינוי המאמן על ידי הבעלים מיץ' גולדהאר תתקבל ההחלטה לגבי השחקן. גם המנכ"ל אסף בן דב שוחח אישית עם השחקן והבהיר כי הירוקים ישמחו לקלוט אותו. במועדון הבהירו שטרם הוחלט האם לצרף ישראלי נוסף דוגמת עומרי אלטמן או אופיר מזרחי.

 

במקביל בחיפה מחכים לרשימת השמות של שחקנים זרים אותה אמור להעביר המנהל הספורטיבי. גם המאמן גיא לוזון מתכוון להעביר מספר שמות של זרים שהוצעו לו, אך ההחלטה תהיה של מוניוס. בינתיים בחיפה עדיין ממתינים לתשובות מהמגן עומרי בן הרוש. במועדון סיפרו כי אם בן הרוש יגיע, לא מן הנמנע כי גם שי בן דוד יקבל הודעה לחפש קבוצה אחרת לעונה הבאה. "אם יהיה לנו את בן הרוש ויש לנו גם את גורפינקל בסגל, אולי עדיף לבן דוד להתרענן עונה אחת במועדון אחר", אמרו בחיפה.


עומרי אלטמן. אין החלטה לגביו (דני מרון)
עומרי אלטמן. אין החלטה לגביו (דני מרון)


המגן רז מאיר קיבל הודעה להתייצב לאימוני מכבי חיפה. לוזון אף שוחח עם השחקן והסביר לו כי הוא מאמין בכישרון שלו וישמח לראות אותו בעונה הבאה. בכל מקרה מאיר צפוי להיות מגן ימני מחליף כאשר הכוונה היא להחתים מגן זר. הקשר גילי ורמוט ימתין עוד מספר ימים עד לפגישה עם ראשי המועדון לגבי הארכת חוזהו לעונה נוספת פרט לעונה הקרובה. הפגישה נדחתה בשל פטירת אחיו של הבעלים, יעקב שחר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי