הכי יפות, הכי שוות: נשות הכדורגלנים עושות את חו"ל בבגד ים

ספיר יולי
ספיר יולי | צילום: אינסטגרם

שיר אלמליח כבר לא לבד: למדינת ישראל יש הרבה דברים שהיא יכולה להתגאות בהם, בינתיים קבלו רשימה של מהממות שחוגגות את הקיץ ברחבי תבל. ספיר יולי, מריה דומרק וליאן בן חיים מחכות לכם בפנים

(גודל טקסט)
 למדינת ישראל יש הרבה דברים שהיא יכולה להתגאות בהם. הרשימה ארוכה, אך בראשה, כמו שכל תייר שמבקר כאן יעיד, אין כמו הבחורות הישראליות. הן הכי יפות, הכי שוות, הכי חדות והכי קשורות לספורט. טוב, לפחות בדרך כלל. קבלו רשימה של יפות ומוצלחות שחוגגות את הקיץ בכל מיני מקומות שווים על הפלאנטה.


מריה דומרק. נערת המנהלת לשעבר וסנסציית האינסטגרם הישראלי נמצאת בדרכה לאיביזה. יש לנו הרגשה שגם שם היופי הישראלי/אירופאי שלה יסובב הרבה מאד ראשים גם שם.


 

So excited to travel to Ibiza tomorrow! Can you recomend me on some great places to visit?

A post shared by MARIA MIRI DOMARK (@maria_domark) on



שיר אלמליח
. אמנם היא נמצאת בארץ לשם שינוי אבל לנו זה לא משנה, כי שיר אלמליח עושה התקפת לב למי שבטעות נתקל בה בבגד ים הזה בחופי ישראל. אחת הגאוות הגדולות תוצרת כחול לבן, לא ככה? 


 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



ספיר יולי
. האחת שאוהדי הפועל ת"א יתעודדו בזכותה למרות העונה בליגה הלאומית, מפזזת לה בחופי איי סיישל עם אריק ינקו שלה בחופשה חלומית לכבוד יום הולדתה ה-23.

 

 

Heaven

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on



קורל סימנוביץ'. המהממת של סרג'י רוברטו נמצאת במרקש, שבמרוקו, במסיבת הרווקות המדברית של החברה הטובה שרכשה לה במדריד, מליסה חימנז, ארוסתו של מרק ברטרה מדורטמונד. הדוגמנית שלנו ללא ספק היא שגרירת היופי האולטימטיבית של ישראל מעבר לים. 


 

Summer

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



ליאן בן חיים. אמנם לא נזכה לראות את טל בן חיים בקמפיין הנבחרת הקרוב בעקבות הפציעה שלו, אבל שימו לב מה הרווחנו: ליאן בן חיים הפגזית בחופשת בטן גב במיקונוס, יוון, עם הבעל ללא שושו המתוק שנשאר בארץ. 


 

vacation

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on



ספיר יודשקין
. ככה נראית אמא לתינוקת בת חצי שנה. קבלו דוגמא מספיר יודשקי/יצחקי שטורפת את החופשה המשותפת שלה ושל ברק בווגאס, עיר החטאים. היא נראית פשוט מיליון דולר בבגד ים כחול במרפסת שלהם ב"קוסמופוליטן". 


 

Shabbating ☀️ by @saharnoa

A post shared by Sapir Yudashkin Itzhaki (@sapiryudashkin) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי