ערן ושי זהבי חוגגים אהבה בשלט רחוק. וגם: המהלך של יצחקי

איש משפחה. ערן זהבי
איש משפחה. ערן זהבי | צילום: אינסטגרם

קפטן נבחרת ישראל שב ארצה, אבל שכח את יום הנישואים. אשתו המהממת המריאה לתאילנד והציגה גזרה חטובה. וגם: חלוץ מכבי ת"א מתחמק מאשתו ומשיג "פס" לגמר ליגת האלופות

(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק של נבחרת ישראל מול מולדובה (שלישי), ערן זהבי, הקפטן, נחת בארץ הקודש. אמנם קבוצתו של הכוכב הישראלי, גוואנגז'ו, נמצאת בתקופה לא טובה, אך הוא ממשיך לספק את המספרים הרגילים שלו ומראה לאלישע לוי שיש על מי לסמוך.

למרות שהוא גר בסין, זהבי כמובן מרגיש כאן כמו בבית. קפטן הנבחרת הספיק לצפות בגמר ליגת האלופות ולהכתיר את מלך הכדורגל שלו (CR7) וביום שלישי כאמור אנחנו כבר נזכה לראות את ביצועיו על כר הדשא בנתניה.

בזמן שבעלה יהיה במשימת הנבחרת, שי, אשתו היפה, מנצלת את הזמן לנפוש עם הילדים והחברים הקרובים של המשפחה שגרים גם הם בשכנות אליהם בסין – דרור מוראלי ושירן בצלאל, בתאילנד, המקום האהוב עליה. מה, היא לא תיתן קפיצה ליעד הכי מפנק על בכדור הארץ כשהוא כל כך קרוב הביתה?

אז השניים אמנם נמצאים אלפי קילומטרים אחד מהשני, אבל הזוג זהבי לא שכח לציין ברשתות החברתיות את יום הנישואים החמישי שלהם בפוסטים מרגשים ודביקים בחשבונות האינסטגרם שחיממו לכולנו את הלב.

אגב, כשזהבי התגורר בארץ הוא נהג לצפות במשחקים חשובים כמו גמר ליגת האלופות עם החברים הטובים שלו, ביניהם ברק יצחקי.

אז זהבי צפה במשחק בראשון לציון ואיפה יצחקי ראה את רונאלדו בוכה מרוב אושר כשהוא מניף את הגביע הרביעי שלו? חלוץ מכבי ת"א העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו כשהוא מספר: "כמה שניות לפני שריקת הפתיחה של גמר ליגת האלופות ותראו איפה אני", לאחר מכן כיוון את המצלמה לעבר אשתו, ספיר, בזמן שהיא בחרה תחתונים בויקטוריה סיקרט, יצחקי סיכם: "אכלנו את כל הלקרדה". האמת? נקרענו מצחוק.

דקות לאחר מכן, יצחקי כבר העלה תמונה מבר מקומי בסטריפ של ווגאס של הזוג מבלה בשבוע האחרון, כשהוא מציין "ברחתי לה". מה לא יעשה גבר כדי לצפות במשחק בכדורגל?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי