העברות: אברטון רוצה את וארדי. בלם ברצלונה יעזוב?

ג'יימי וארדי חוגג
ג'יימי וארדי חוגג | Gettyimages

וגם: אוסקר גארסיה מועמד לאימון סיינט אטיין, גם ראניירי ופואל הוזכרו. גריזמן הודיע באופן סופי על הישארות באתלטיקו ומוריניו מוכן לשבור את שיא העברות על בייל

(גודל טקסט)
חלון ההעברות מחכה מעבר לפינה ואירופה סוערת וגועשת מהשמועות ומההחתמות. ספורט1 מביא לכם את כל העידכונים החמים.


שמועות
*"סאנדיי אקספרס" מדווח שבמקרב שחלוץ אברטון המבוקש רומלו לוקאקו  יעזוב את הקבוצה, הטופיז ילכו על חלוץ לסטר ג'יימי וארדי כמחליפו. 




*נוליטו שלא מרוצה ממעמדו במנצ'סטר סיטי עשוי לעבור בהשאלה לסביליה שמעוניינת בו לעונה הבאה.


*"הסאן" פרסם שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשבור את שיא ההעברות עבור גארת' בייל, ולהוציא עליו 100 מליון ליש"ט. קשר ריאל מדריד עדיין תחת חוזה, אך לאור העובדה שאיסקו כרגע מועדף על פניו בבלאנקוס, יתכן ועסקת הענק תצא לפועל.


עוד נכתב שמנצ'סטר יונייטד עשויה להציע 100 מיליון ליש"ט גם על קיליאן אמבפה בן ה-18 ממונאקו. יונייטד יודעת שהסיכוי לכך שתוכל להחתימו נמוך, אבל ז'וזה מוריניו החליט להישאר במירוץ כל עוד זה אפשרי. "סאנדיי אקספרס" דיווח שארסנל הגדילה את הצעתה לרכוש את החלוץ הצעיר מ-87 מיליון ליש"ט ל-95 מיליון.


מועמד מפתיע ביותר לשדים האדומים הוא ג'ון טרי, שהוזכר כמי שעשוי להגיע בגלל שבקבוצה מחפשים שחקנים מנוסים בהגנה. האם הוא יעבור מצ'לסי ויתאחד עם ז'וז'ה מוריניו?


* אוסקר גארסיה מועמד לאמן את סנט אטיין בעקבות הסירוב של השווייצרי פביו סלסטיני. אקס מכבי ת"א ומאמנה הנוכחי של רד בול זלצבורג נמצא ברשימה מכובדת יחד עם פטריק ויירה, קלאודיו ראניירי וקלוד פואל.


* אנטואן גריזמן הודיע באופן סופי על החלטתו להישאר באתלטיקו מדריד גם בעונה הבאה. "הסנקציות על אתלטיקו נשאר ואם הייתי עוזב עכשיו זה היה מכה למועדון. אמרתי לקבוצה שאחזור גם בעונה הבאה. כל השאלות על העתיד שלי היו די משעממות".


גארת' בייל עם גביע האלופות. יחזור לאנגליה
גארת' בייל עם גביע האלופות. יחזור לאנגליה?


* "מונדו דפורטיבו" ציין אפשרות שברצלונה תסכים לטרייד בין ארדה טוראן להקטור ביירין.


*פורטו קרובה למינוי מחליף לנונו אספריטו סנטו. סרג'יו קונססאו, מאמן נאנט הוא המאמן שינסה להחזיר את הדרקונים לזכיה באליפות.



* מנצ'סטר יונייטד מציעה לאנדר הררה חוזה חדש לארבע שנים נוספות במסגרתו יעלה שכרו ל-180 אלף ליש"ט לשבוע.

 

* חלוץ מונפלייה סטיב מונייה מבוקש בווטפורד ו-ווסט ברומיץ'. מחירו 13 מיליון ליש"ט.



ארדה טוראן. יעבור ארסנל? (gettyimages)
ארדה טוראן. בדרך לארסנל (gettyimages)


* מנצ'סטר יונייטד מקווה להשלים את החתמתו של המגן השבדי ויקטור לינדלוף מבנפיקה כבר בימים הקרובים. השבוע.



* לואי ואן חאל מועמד לאמן את סאות'המפטון. כלי תקשורת באנגליה ובהולנד עדכנו כי המאמן הוותיק עשוי להגיע לקדושים, אם כי אוהדי אייאקס מקווים שהוא יהיה מחליפו של פיטר בוס, העתיד לחתום בבורוסיה דורטמונד.


*מילאן רוצה את חאמס רודריגס מריאל מדריד, לאחר שאתמול הובהר סופית שהוא עוזב את הבלאנקוס. הקבוצה גם רוצה את אלברו מוראטה שבינתיים הכחיש כי יש לו סיכום בקבוצה.


*צ'לסי מוכנה להפוך את אדן הזאר לבעל השכר הגבוה בפרמיירליג כדי שלא יעזוב לריאל מדריד. מדובר בשכר של 320 אלף ליש"ט. כרגע הוא חתום לעוד שלוש שנים ומרוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע.


*דייגו יורנטה מריאל מדריד בדרך לריאל סוסיאדד. השחקן הושאל העונה למלאגה.


חאמס מחויט בגמר הצ'מפיונס. שירת הברבור במדריד
חאמס מחויט בגמר הצ'מפיונס. שירת הברבור במדריד


*לסטר מוכנה לשלם על הקשר האיסלנדי של סוונזי, גילפי סיגורדסון, 30 מיליון ליש"ט כמחליפו של ריאד מאחרז שביקש לעזוב.


*ארון מוי קשר מנצ'סטר סיטי שיחק כמושאל העונה בהאדרספילד, ועשוי להיות חלק מעסקה של סיטי עם סאות'המפטון לרכישת וירג'יל ואן דייק.


*אינטר רוצה את דושאן טאדיץ' מסאות'המפטון, אם איבן פרישיץ' יחתום במנצ'סטר יונייטד.


*"דה ספורט ריוויו" טוען שליברפול כבר סיכמה עם החלוץ המצרי מוחמד סלאח את תנאיו, אך עדיין לא סגרה את ההעברה עם רומא. גם הבלוג של די מארציו מדווח כבר יומיים שהעיסקה כמעט סגורה.


*השבועון הצרפתי "ספורט10" פרסם שליון מובילה במירוץ להחתמת בלם צ'לסי קורט זומה.


מוחמד סלאח. קרוב לאנפילד
מוחמד סלאח. המצרי קרוב לאנפילד


*בניוקאסל מחפשים שוער אחרי שפורסם שפפה ריינה לא יגיע לקבוצה. אופציה קיימת היא שוער מנצ'סטר סיטי ווילי קאבז'רו ששוחרר.


*דיווח בספרד באתר "אל דסמרקה" לפיו ארדה טוראן סיכם בארסנל את תנאיו האישיים, אבל שתי הקבוצות עדיין צריכות להחליט.  ברצלונה רוצה 30 מיליון יורו.


*ולנסיה רוצה למכור את הבלם שלה, איימן עבדנור, שלא השתלב בקבוצה. היא שילמה עליו 22 מיליון יורו ב-2015 וביקשה מסוכן השחקנים, ג'ורג' מנדש, להשיג לו קבוצה. היא דורשת סכום נמוך יותר של 13 מיליון יורו. ולנסיה הציעה 30 מיליון יורו על אנדר הררה. 


*הקיצוני הפורטוגלי ברומה בדרך ללייפציג ומי שעתיד להחליפו הוא ג'ואל קמפבל שעשוי לעבור בהשאלה לגלאסטראיי אחרי עונה לא מרשימה בספורטינג ליסבון על פי דיווח ב"רקורד" הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי