עוד רכש לסילבס: נייג'ל האסלביינק חתם בקריית שמונה

האסלביינק
האסלביינק | AFP

אחיינו של כוכב צ'לסי ואתלטיקו בעבר יחזק את הסגל של סילבס וירוויח 030 אלף יורו בעונה. כבש עשרה שערים באקסלסיור העונה

(גודל טקסט)
עירוני קרית שמונה השלימה את החתמתו של זר חדש. החלוץ ההולנדי, נייג'ל האלסביינק, מאקסלסיור מהליגה הראשונה בהולנד חתם היום (שבת) בקבוצה של חיים סילבס.


האלסביינק בן ה-26 חתם לשלוש שנים בשורות המועדון כאשר החתימה עצמה נעשתה על בהולנד בנוכחות מנכ"ל המועדון יוסי אדרי, שהמריא בסוף השבוע במיוחד עבור מטרה זו.


החלוץ גדל במחלקת הנוער של פ.ס.וו איינדהובן אבל לא שיחק בבוגרים מעולם. הוא עבר גם בגו אהד איגלס, המילטון אקדמיקל בסקוטלנד וגם סנט מירן וסנט ג'ונסטון. הוא הספיק לחזור להמילטון אחרי גיחה של עונה לא מוצלחת ביוון. 


האסלביינק ירוויח כ-300 אלף יורו לעונה ויהפוך לשחקן היקר ביותר של קריית שמונה אי פעם. במועדון החליטו להשקיע סכומי עתק בחלוץ מתוך אמונה כי מדובר ב'מציאה' ולכן גם החלוץ הסכים לחתום על חוזה לשלוש שנים. מי שצפוי לעזוב בעקבות ההגעה של החלוץ ההולנדי, הוא החלוץ הברזילאי מאוריסיו. כפי שפורסם בספורט1, במועדון לא אהבו את הגישה של החלוץ בסוף העונה שעברה ולמרות הרצון של הצוות המקצועי לנסות ולתת הזדמנות נוספת לחלוץ, בהנהלת קריית שמונה מתכוונים לשחררו.



רכש מבטיח לק"ש


ה
האסלביינק, שם גדול בכדורגל ההולנדי (AFP)


החלוץ הוא אחיינו של כוכב צ'לסי ואתלטיקו מדריד בעבר, ג'ימי פלויד האסלביינק ששיחק גם בלידס ומידלסברו. החלוץ רשם 23 הופעות בנבחרת הולנד ונחשב בתחילת שנות ה-2000 לשם מוביל בכדורגל העולמי. לאחר הפרישה עבר לקריירת אימון ואשתקד פוטר מק.פ.ר אחרי תחילת עונה רעה.


האסלביינק מצטרף לבלם מרקוס דיניז, שחתם אף הוא לשלוש שנים במועדון בתחילת השבוע ויחזק את הסגל המתהווה של חיים סילבס לצידו של קרלוס קווייאר שהצטרף קודם לכן ממכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי