דיווח: "פ.ס.ז' תרכוש את אובמיאנג". דה רוסי האריך חוזה

אובמיאנג. שוב מדבר על מדריד
אובמיאנג. שוב מדבר על מדריד | צילום: Gettyimages

העברות: חלוץ דורטמונד יעבור לעיר האורות עבור 62.5 מיליון ליש"ו וישתכר 8.5 מיליון ליש"ט בעונה. וגם: הסמל הבא של רומא נשאר וחבר חדש לטוואטחה בפרנקפורט

(גודל טקסט)
אמנם הליגות באירופה נגמרו אבל עולם הכדורגל נרגש לקראת חלון ההעברות העמוס. ספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות, הדיווחים והסיפורים שמסביב לגלובוס.


רשמי

מאייקון, בעבר מגן נבחרת ברזיל ואינטר, חזר לברזיל וחתם בקבוצת אבאי. מאז שעזב את רומא ב-2016 הוא שחקן חופשי.


DONE DEAL: Former Inter Milan right-back Maicon has signed for Brazilian Serie A side Avai FC. pic.twitter.com/pmaZi43tRj

— Squawka News (@SquawkaNews) May 31, 2017


ג'ון אנתוני ברוקס, בלם הרטה ברלין ונבחרת ארצות הברית, חתם בוולפסבורג.


* ריינג'רס הודיעה על החתמתו של הבלם ברונו אלבש. הפורטוגלי בן ה-35 ששיחק בעונה האחרונה בקליארי האיטלקית חתם לשנתיים במועדון מגלזגו.


✍️ The club is today delighted to confirm Bruno Alves has signed on a two year deal #WelcomeBrunohttps://t.co/zqIvQQBP45pic.twitter.com/a9gc1nE3pZ

— Rangers FC (@RangersFC) May 31, 2017


*חבר חדש לטאלב טוואטחה. איינטרכט פרנקפורט הודיעה רשמית על החתמתו של המגן הימני דני דה קוסטה. הכדורגלן הגרמני ממוצא אנגולי רשם שלוש הופעות בלבד העונה בבאייר לברקוזן ויקווה להצליח יותר במדי הנשרים אצלם חתם לארבע שנים.


Danny da Costa unterschreibt für vier Jahre https://t.co/7ydu4BZsERpic.twitter.com/QhaCC5yxp7

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) May 31, 2017


*דניאלה דה רוסי, הקשר בן ה-33 שגדל במחלקת הנוער של רומא ושיחק בשורותיה 561 פעמים וכבש 59 שערים מאז 2001, יישאר עד 2019. הוא יהיה כעת לקפטן הבלעדי של הג'אלורוסי שנפרדו מפרנצ'סקו טוטי לאחר 25 שנה בקבוצה והאוהדים יכולים להיות רגועים בכל הנוגע לעתידו של מי שהפך כעת לסמל הקבוצה.


Another two years! ❤️#DeRossi2019#ASRomapic.twitter.com/q8Sz88STHR

— AS Roma English (@ASRomaEN) May 31, 2017


*וולבס מליגת המשנה באנגליה הודיעה על נונו אספיריטו סנטו כמאמן הקבוצה.


* וונדרליי לושמבורגו, שאימן בעבר את ריאל מדריד, מונה למאמנה של ספורט רסיפה הברזילאית.

Muricy aprova Vanderlei Luxemburgo no Sport e vê o treinador com "fome" https://t.co/Ja4MDFk1x8pic.twitter.com/NWPNwzb7Q7

— globoesportecom (@globoesportecom) May 30, 2017


שמועות
*על פי דיווח ב"יאהו ספורט" פייר אמריק אובמיאנג סיכם על מעבר לפאריס סן ז'רמן. חלוץ דורטמונד ומלך שערי הליגה הגרמנית בעונה החולפת (31) יקבל 8.5 מיליון ליש"ט לעונה בחמש השנים הקרובות בעוד השוורצגלבן יקבלו עבורו 62.5 מיליון ליש"ט. חשוב לציין כי המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק הכחיש בתוקף את הדיווח.


BREAKING: PSG agree fee for Borussia Dortmund forward Pierre-Emerick Aubameyang. https://t.co/51RcXdvFmapic.twitter.com/wB55JZbZkn

— SPORTbible (@sportbible) 31 במאי 2017


*ארסן ונגר, שחתם היום על חוזה חדש לשנתיים תמורת 16 מיליון ליש"ט, כבר החל לעבוד על רכש. הצרפתי רוצה בארסנל את ריאד מאחרז מלסטר שמחירו 40 מיליון ליש"ט. עוד ברשימה: קרלוס באקה (מילאן), תומאס לאמר (מונאקו), הצמד של מלאגה פבלו פורנאלס וסנדרו ראמירס (אקס ברצלונה), והנרי אוניקורו, החלוץ הניגרי בן ה-19 של יופן הבלגית.



Liverpool offer Gael Clichy two-year deal as they look to land Manchester City left-back on… https://t.co/nVpFu2PipGpic.twitter.com/EqtwbrlC2o

— The Amed Post (@theamedpost) 31 במאי 2017

*אברטון פנתה לסנדרלנד והציעה 8 מיליון ליש"ט על השוער הצעיר ג'ורדן פיקפורד. בממלכה צחקו על כך וטענו כי מדובר בהצעה מביכה לאור בקשת החתולים השחורים לקבל 30 מיליון ליש"ט.


*ליברפול הגישה חוזה לשניים למגן גאל קלישי שעזב את מנצ'סטר סיטי. קלישי מיועד לתפוס את מקומו של הקשר ג'יימס מילנר שתפקד בעונה שעברה כאילוץ בעמדת המגן השמאלי, אם כי עשה עבודה טובה. המייטי רדס רכשו אתמול מצ'לסי את  דומיניק סולנקה תמורת כשני מיליון ליש"ט. יורגן קלופ עדיין לא נכנס לעניינים בנושא הרכש, לפחות בינתיים.


* מנצ'סטר יונייטד רוצה את ילד הפלא של בטיס: רוברטו גונסלס. החלוץ בן ה-16 בלבד כבר משחק בנבחרת הצעירה של ספרד. ה"אינדיפנדנט" מוסיף שהשדים האדומים מחפשים קונה לאנתוני מרסיאל.


*באיירן מינכן וארסנל הציעו כל אחת 30 מיליון ליש"ט על השבדי של לייפציג אמיל פורסברג. באיירן גם מתעניינת בקשר נבחרת ברזיל וויליאן, שאיבד את מקומו בהרכב צ'לסי אצל אנטוניו קונטה.


*אברטון וטורינו מתחרות על שירותיו של אמביה ניאנג שחתום במילאן עד יוני 2019.


צ
גונסלס. רק בן 16 וכבר בנבחרת עד גיל 23


*העולה החדשה לפרמייר-ליג האדרספילד רוצה את פרייזר קמפבל שסיים חוזה בקריסטל פאלאס.


* ריאל סוסיאדד דחתה הצעה של ליון לרכוש את החלוץ המקסיקני קרלוס ולה.


* לייפציג וליון רוצות את איסמעילה סאר, קשר תוקף בן 19. מץ הצרפתית רוצה עליו 15 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי