מכבי ת"א תודיע לשחקנים עד סוף השבוע אם חוזיהם יוארכו

אלברמן
אלברמן | צילום: ערן לוף

ג'ורדי קרויף ממתין לאישורו של הבעלים מיץ' גולדהאר, ולאחר הגמר בחמישי ישוחח עם השחקנים שמסיימים חוזה. חלקם טענו בשיחות סגורות: "רוצים שייני יניף את הגביע, לא מתעסקים בדברים אחרים"

(גודל טקסט)

 לפני שבועיים שהה המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף בטורונטו, קנדה, אצל הבעלים מיץ' גולדהאר ועל פי גורמים בסביבת המועדון הגיש את תכניותיו למהפך אותו הוא מתכנן בקיץ – ובין השאר בבקשתו להחליף את המאמן, ליטו וידיגאל.

למאמן האנגולי-פורטוגלי חוזה בקריית שלום גם לעונה הבאה, אולם מקורבים טוענים כי ההולנדי מעוניין להחליפו ושקשה לומר שגם אחרי גמר גביע המדינה הוא יישאר תחת הטייטל "מאמן מכבי תל אביב".

גם שחקנים בקבוצה ממתינים לתשובות בנוגע לעתידם וחלקם הבהירו בימים האחרונים בשיחות סגורות: "אנחנו מנטרלים את מה שקורה מחוץ להכנות לגמר. הפסד לא בתכניות וכולנו רוצים ששרן ייני שוב יניף את הגביע". הבלם טל בן חיים והקשר יוסי בניון יטוסו ביום ראשון עם נבחרת ישראל למחנה אימונים בגרמניה, אולם במועדון מבהירים שעד אז ישוחחו איתם על העונה הבאה. גל אלברמן, ברק יצחקי, עומרי בן הרוש יובל שפונגין ורובן מיקאל נמצאים במעמד זהה.


בן חיים ויצחקי. יידעו אם יזכו להארכת חוזה עד תחילת השבוע (עדי אבישי)

וידיגאל והצוות שלצדו אינם מראים סימני לחץ באימונים מול השחקנים, כשוידיגאל מקיים שיחות אישיות עם שחקניו ומדבר על העונה הבאה ועל מחנה האימונים שאמורה הקבוצה לערוך באוסטריה. המאמן הפורטוגלי מבטיח בשיחות שלו בקריית שלום כי מכבי תל אביב תזכה בגביע המדינה, כשהשאלה המרחפת מעל המתחם היא אם זה יספיק להותיר אותו ביום שאחרי בעמדת המאמן.

להרכב נגד בני יהודה ישובו המוצהבים שרן ייני ואייל גולסה, כמו גם וידאר קיארטנסון שזכה למנוחה ולא שיחק גם הוא בהפסד לבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי