ריאל מדריד עם ניצחון רביעי ברציפות, פנאתינייקוס עם עוד אכזבה

play
ריאל תנצח את הכוכב האדום בבית אחרי שני הפסדים מולה? טבארס | GettyImages, Sonia Canada
ברצלונה איבדה את המאזן המושלם ואת הפסגה אחרי 87:79 לוולנסיה 02:05

הבלאנקוס קיבלו משחק נהדר מאדי טבארס (15) בדרך ל-67:79 קליל על הכוכב האדום. היוונים איבדו את הראש ונכנעו 81:78 לבאיירן

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 ביורוליג נפתח הערב (חמישי) עם שני משחקים, כאשר באיירן מינכן השיגה ניצחון דרמטי על פנאתינייקוס. במשחק השני, ריאל מדריד לא התקשתה להשיג ניצחון רביעי ברציפות וגברה גם על הכוכב האדום בלגרד.

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד
ריאל תנצח את הכוכב האדום בבית אחרי שני הפסדים מולה? טבארס | GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד – הכוכב האדום בלגרד 67:79

הבלאנקוס ממשיכים להרשים ועלו זמנית לפסגת היורוליג לאחר ניצחון קליל מול הסרבים, שלא הצליחו להקשות באמת על המארחת מעבר למחצית הראשונה. לאחר 32:32 בתום שני רבעים השחקנים של פאבלו לאסו העלו הילוך וברחו ליתרון דו ספרתי. אוסטין הולינס עלה היטב מהספסל של הכוכב האדום וסיים עם 16 נקודות, אך זה לא עזר מול העליונות של הספרדים. אדי טבארס (15) הוליך את קלעי המנצחת כאשר וינסנט פורייה הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן
חזרתו תשנה את העונה? ולדימיר לוצ'יץ' | רויטרס

באיירן מינכן – פנאתינייקוס 78:81

היוונים הגיעו עם תחושת דחיפות למשחק לאור העובדה שהם סחבו איתם ארבעה הפסדים רצופים על הגב. האורחת הייתה טובה יותר במרבית דקות המשחק וברחה במהלך הרבע השני. למרות שהבווארים הורידו את הפער, פאו המשיכה לשלוט בנעשה על הפרקט וצעדה ביתרון בכניסה לדקות ההכרעה. לצערה של פנאתינייקוס, ולדימיר לוצ'יץ', גיבור הניצחון של באיירן במחזור שעבר, התעורר במאני טיים והעביר את היתרון למארחת בשלשה גדולה, 40 שניות לסיום. מכאן פאו איבדה את הראש, וירדה מנוצחת בפעם התשיעית העונה מתוך 11 משחקים.

ביום שישי ייערכו לא פחות משבעה משחקים ביורוליג כשבמוקד אנאדולו אפס תארח את מילאנו.