מזרחי ממתין לשיחה מבן זקן: "הוצע לו חוזה בשכר נמוך"

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | צילום: עדי אבישי

הפועל תל אביב הבטיחה שלא תפנה למאמנים אחרים עד שתתקבל תשובה, אך המנהל המקצועי של אשדוד ממתין לטלפון מהבעלים. מקורב: "הוא לא ילד, האפשרות לאמן אותם בלאומית לא גורמת לו לרעוד מהתרגשות"

(גודל טקסט)
 בהפועל תל אביב ממתינים לתשובתו של המאמן יוסי מזרחי, שהבטיח עד מחר (ראשון) לעדכן את האחים איציק ושרון ניסנוב אם בכוונתו לקחת על עצמו את תפקיד מאמן הקבוצה בליגה הלאומית.

 

בפגישה במתחם חודורוב ביום חמישי הובהר ליוסי מזרחי כי הם לא ידברו עם שום מאמן עד יום ראשון, בו כאמור מזרחי אמור להשיב על ההצעה הכספית שקיבל, הצעה נמוכה יחסית – מנחם קורצקי השתכר כ-40 אלף שקל ברוטו בחודש, ואילו למזרחי הוצעו כ-25 אלף שקלים לחודש.

 


בהפועל תל אביב מספרים כי גם נושא מענק העלייה בחוזהו של מזרחי נמצא על סדר היום, מכיוון שמזרחי ציפה לסכומים גבוהים יותר בשביל ירידה לליגה הלאומית. במועדון סיפרו כי הצעתם למזרחי הינה סופית, ושאם הוא יבחר לוותר על המשרה ישנם מועמדים נוספים.


 מזרחי. לא רועד מהתרגשות מהרעיון לאמן את הפועל ת"א בלאומית (עדי אבישי)


יוסי מזרחי ממתין לשיחה מבעלי קבוצת מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן, הנמצא במאסר כידוע, ורק לאחר מכן יוכל לקבל החלטה. "אי אפשר ליצור קשר עם בן זקן, הוא אמור לעשות את זה הלילה או מחר בבוקר. ליוסי מזרחי יש חוזה לעוד עונה כמנהל המקצועי באשדוד ושנתיים נוספות באקדמיה של בן זקן. הוא לא יעזוב לפני שהם ידברו", אמרו בעיר הנמל.

 

אותו גורם הוסיף: "יוסי אינו מאמן בתחילת דרכו, לא אחד שהשם הפועל תל אביב בליגה השנייה גורם לו לרעוד מהתרגשות. מי שחושב שהשם הפועל תל אביב יספיק כדי לשוב לליגת העל טועה. יש שם שחקנים שלא מכירים את הליגה הלאומית, משחקים שם בימי שישי בצהריים במזג אוויר קשה וזו לא משימה פשוטה כפי שחושבים ראשי הפועל תל אביב".

 

גורם בהפועל תל אביב סיפר לספורט1 שהחוזה המוצע ליוסי מזרחי הוא בהתאם לתקציב הקבוצה, וכי גם שחקנים יצטרכו להתרגל לסכומים נמוכים יותר. במועדון אף הבהירו שבפגישה עם יוסי מזרחי הרשים המאמן המנוסה את האחים ניסנוב בכל הנוגע להיערכות לליגת המשנה . "חובה שיהיו בקבוצה לפחות ארבעה-חמישה שחקנים שוברי שוויון, ולא קל לבחור אותם ולמצוא להם את התקציב, כי שמות גדולים גם דורשים סכומים אחרים".

 

במידה שמזרחי ישיב בשלילה, תתקיים שיחה עם אלון חזן, מאמן נבחרת הנוער שההתאחדות לכדורגל תאפשר לו לעבוד במקביל. "אין כמעט מאמן בשוק שלא הציע את עצמו או הוצע דרך גורמי כדורגל מוכרים. עד לתשובה מיוסי מזרחי לא תעשה פנייה רשמית אל שום מאמן אחר", הבהיר הבכיר בהפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי