מנכ"ל מכבי חיפה זימן לפגישות מספר מאנשי הצוות

אסף בן דוב
אסף בן דב | ערן לוף

אסף בן דב קרא בין השאר לעוזר המאמן מייק פירסט, לסקאוט ושחקן העבר גוסטבו בוקולי ולמאמן השוערים גיורא אנטמן שממתינים לתשובות בנוגע לעתידם. מוניוס צפוי לנחות בשבוע הבא ולחתום רשמית

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה תשחק הערב את המשחק האחרון שלה לעונה מול מכבי פתח תקווה (החל מ-20:15 בספורטHD1), וכבר ממחר תתחיל בהכנות רשמיות לקראת העונה הבאה.

במועדון מקווים לסיים במהרה את החלפת הטויטות מול המנהל הספורטיבי המיועד, טוני מוניוס, ואם הכול יילך כשורה האחרון יחתום על חוזה במועדון. מיד לאחר מכן ייפגש מוניוס עם הצוות המקצועי ויחלו בעבודה משותפת, כאשר בתחילה יהיה הבאתם של שחקנים זרים למועדון לקראת העונה הבאה. מוניוס כבר עודכן בהבאתם של הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן פלוריאן קליין והשניים צפויים לחתום באופן רשמי בתחילת השבוע. עוד נודע כי מוניוס כבר הכין רשימה של מספר שחקנים שישמח לראות במועדון.

בנוסף, במועדון יחלו בשבוע הבא בשיחות סיכום על העונה האחרונה עם עובדי המועדון ואותם עובדים ישמעו על עתידם לקראת העונה הבאה. בין העובדים שכבר זומנו לשיחה אצל המנכ"ל אסף בן דב הם עוזר המאמן מייק פירסט, הסקאוט גוסטבו בוקולי, מאמן הכושר אורי הראל ומאמן השוערים גיורא אנטמן. נראה כי רוב העובדים צפויים להמשיך בעונה הבאה, אלא אם כן המנהל הספורטיבי יבקש להביא אנשי צוות משלו.

בחיפה סיפרו כי עתידם של העובדים ייקבע באותן פגישות עם בן דב. בכל מקרה המאמן גיא לוזון ועוזרו אסף נימני שחתומים לעונה נוספת במועדון ימשיכו כרגיל. בנוסף צפויה להיערך פגישה מקצועית בין כל ראשי הצוות המקצועי והניהולי, כאשר גם הבעלים יעקב שחר צפוי לקחת חלק באותה ישיבה.

היום מול פתח תקווה ימשיכו אוהדי מכבי חיפה במחאה נגד המועדון, בדומה למשחק החוץ בסכנין וההערכה כי אלפים בודדים יבואו לעודד את הקבוצה במשחק הרשמי האחרון של העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי