ליגה לאומית: אשדוד גברה על רעננה, קרית אתא ניצחה ברמת גן

מאמן מכבי אשדוד עופר רחימי | לירון מולדובן

רעננה כבר השוותה ל-90:90 אחרי ריצה ברבע האחרון, אך נכנעה 98:91 מול קבוצתו של עופר רחימי. סטיבנס הוביל את קבוצתו ל-76:81 על מכבי עירוני רמת גן

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגה הלאומית בכדורסל ננעל הערב (חמישי) עם שני משחקים. עירוני 'קרית אתא גברה על מכבי עירוני רמת גן בזיסמן בזכות 29 נקודות של אמין סטיבנס. מכבי אשדוד גברה על עירוני רעננה, שקיבלה 31 נקודות מג'ייסון סיגרס, בזכות רבע שלישי נהדר והשיגה ניצחון שני העונה.

מכבי אשדוד – עירוני 'קבוצת גינת' רעננה 91:98

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בידיעה שהן חייבות את הניצחון לאור פתיחת העונה הרעה. מכבי אשדוד הצליחה להשיג ניצחון שני בזכות רבע שלישי נהדר בו הצליחה לייצר ריצה. הקבוצה של עופר רחימי נהנתה מ-11 שלשות וקלעו 25 נקודות מאיבודי הכדור של האורחים. הקבוצה של יוסי בונן עמוק בחלק התחתון עם ניצחון בודד עד כה, כאשר ג'ייסון סיגרס היה היחיד שהגיע לעבודה עם 31 נקודות.

פתיחה טובה של גל שטרנברג וירין איינהורן קבעה 13:18 לאורחים אחרי חמש דקות, אך שלשה של ניב בלול בפתיחת הרבע השני העבירה את היתרון לאשדוד. ג'ייסון סיגרס החזיק את קבוצתו במשחק ודאג לשוויון 45:45 במחצית. ברבע השלישי רצה המארחת בדרך ל-60:75 אחרי 30 דקות, אך למרות שרעננה רצה 0:12 ברבע האחרון ואף השוותה ל-90:90, אשדוד התעשתה והבטיחה את הניצחון לקראת הסיום.

כריס אורטיז (26 נקודות) ויוניו ברואטה (21 נקודות) הובילו את המנצחת, 31 של סיגרסד לא הספיקו אצל המפסידה שבמדיה בלט גם שטרנברג עם 14 נקודות משלו.

מכבי עירוני רמת גן – עירוני קרית אתא 81:76

הקבוצה של שרון אברהמי חילקה 25 אסיסטים ויצאה מזיסמן עם ניצחון מרשים, שהנחיל ליריבה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

אלייז'ה הירש ואורי טרוצקי פתחו טוב, אך שלשות של עידו דוידי ועמית ראובן שמרו על משחק שקול בפתיחה. שלשה של קורן ג'ורנו קבעה 24:18 לאורחים בסוף הרבע הראשון. אמין סטיבנס עזר לג'ורנו להגדיל את היתרון ברבע השני וגור לביא הגדיל ליתרון דו ספרתי. בהפסקה, האורחת הובילה 34:42. הקבוצות יצאו לריצות בזו אחר זו ברבע השלישי, ודווקא כאשר אלייז'ה הירש הקטין את הפיגור ל-66:60 ברבע האחרון, קרית אתא שוב ברחה. שלשה גדולה של דקראיי טאקר צימקה ל-74:72 בלבד, שלוש דקות לסיום, אך המארחת פספסה מספר הזדמנויות להשוות וזה עלה לה במשחק.

אמין סטיבנס כיכב עם 29 נקודות (12 מ-18 מהשדה), עידו דוידי קלע 17 אצל המנצחת וגור לביא הוסיף דאבל דאבל של 13 נקודות ו-11 ריבאונדים. אלייז'ה הירש הוביל את קלעי המפסידה עם 17 נקודות והוסיף תשעה ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי