נקודה למחשבה: 0:0 חסר משמעות ליונייטד אצל סאות'המפטון

רומרו
רומרו חוגג | AFP

ללא סיכוי לטופ 4, מוריניו בעיקר שמר כוחות, רומרו עצר פנדל של גביאדיני. האדרספילד גברה על שפילד וונסדיי בפנדלים ותתמודד מול רדינג על העליה לפרמייר-ליג

(גודל טקסט)

במשחק שלא ממש קבע משהו, מנצ'סטר יונייטד שוב הוכיחה מדוע היא לא בטופ 4 העונה. 0:0 עם סאות'המפטון במשחק השלמה, היה בעיקר הכנה לגמר הליגה האירופית עבור מספר שחקנים.


סאות'המפטון – מנצ'סטר יונייטד 0:0
ז'וזה מוריניו שמר על פול פוגבה שאפילו לא התלבש ונמנע מהפסד בסנט מארי של הסיינטס. כבר אחרי שש דקות היה זה אריק ביי שנגע בידו מחוץ לרחבה. מייק דין הורה על פנדל לא מוצדק, אך מאנולו גביאדיני שהגיע בינואר עשה צדק כשבעט לפינה והחמיץ לאחר זינוק נהדר של סרחיו רומרו.



ביי סיכן מיד מהעבר השני אך גם כן ללא הצלחה. בהמשך היו אלו ג'יי רודריגס וג'יימס וורד-פראוס שהיו קרובים להכניע את רומרו. חואן מאטה סיפק בעיטה מעל לשער של פרייזר פורסטר ובסיום חלוקת נקודות שלא קבעה כלום.


גביא
גביאדיני שולח את הפנדל שרומרו הדף (AFP)


שפילד וונסדיי – האדרספילד 1:1 (4:3 בפנדלים)

רדינג עלתה אמש לגמר פלייאוף העליה לפרמייר-ליג, והערב (רביעי) היה זה תורה של האדרספילד. פלטשר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-51, אלא שליס ביטל זאת עם שער עצמי בדקה ה-73. המשחק הראשון בין הקבוצות הסתיים בתיקו מאופס אבל לשערי חוץ אין משקל בצ'מפיונשיפ, ולכן יצאו שתי הקבוצות להארכה ולפנדלים. האצ'ינסון המקומי החמיץ כבר בבעיטה הראשונה של שפילד, פיין מהאדרספילד יכל לסגור סיפור בבעיטה החמישית של קבוצתו אך החטיא גם, ולמזלו פורסטיירי לא עמד בלחץ ושלח את הארוחים לחגוג כל הדרך לוומבלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי