מוריניו נטש ראיון: "המשחקים שנשארו בליגה מיותרים לנו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | צילום: Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד היה עצבני אחרי ההפסד 2:1 לטוטנהאם: "אי אפשר לשחק עם 15 שחקנים בשתי תחרויות". דלה עלי על עתידו: "חשוב להנות מההווה, מי יודע מה יהיה?"

(גודל טקסט)
טוטנהאם הבטיחה אתמול את המקום השני לראשונה מאז 1963 בעקבות הניצחון במשחק האחרון בוויט הארט ליין, 1:2 על מנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו עלה בהרכב חסר מאחר שהוא שומר שחקנים לגמר הליגה האירופית, עליו הוא בונה כדי לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. 

אחרי המשחק הפורטוגלי היה במצב רוח קודר במיוחד וטען בראיון שהמשחקים נגד סאות'המפטון וקריסטל פאלאס עד סיום העונה מיותרים מבחינת השדים האדומים שרוצים להתרכז במשחק הגמר האירופי. רשת "סקאי" צייצה את הראיון והראתה את מוריניו נוטש. הכתב שאל אותו לאן הוא הולך והמנג'ר ענה: "אני חייב ללכת". 

WATCH: Jose Mourinho walks out of interview with Sky Sports' @GeoffShreeves: https://t.co/mh8tUFOg9Ihttps://t.co/cUpgCZerJG

— Sky Football ⚽️ (@SkyFootball) May 14, 2017

לפני שנטש אמר מוריניו: "כשאנשים אומרים שאנחנו מהמרים על גמר הליגה האירופית, אנחנו לא מהמרים. אף אחד לא יכול לשחק בשתי תחרויות גדולות עם 15 שחקנים כשירים וזה מה שיש לנו כעת. יש לנו משחק אחרון העונה וזה גמר הליגה האירופית ועבורנו אלה משחקים שאנחנו לא רוצים לשחק".

לשאלה אם יש לו כבר את ההרכב לגמר ענה מוריניו: "ברור, אבל השחקנים יכולים להשפיע עם הופעה טובה". וכאמור, נטש לאחר מכן. בראיון אחר אמר מנג'ר יונייטד: "עבורנו, חשוב יותר לזכות בתארים מאשר לסיים בין ארבע הראשונות".

בתןך כך פורסם שקולין, אישתו של וויין רוני, עשויה להתנגד להחלטה של בעלה לעבור לשחק בסין שנה הבאה מחשש שיתמכר להימורים עם הכסף שירוויח. לפי עיתוני אנגליה, קפטן השדים האדומים שצפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב הפסיד חצי מיליון ליש"ט בהימורים בקזינו של מנצ'סטר במארס בתוך שעתיים בלבד.



 
 וויין רוני. האיש תמנע את המעבר לסין? (Gettyimages)

 

בטוטנהאם התרגשו מאוד מהמשחק והאווירה היתה עצובה, מחשמלת ונוסטלגית כשביציעי וויט הארט ליין ישבו כוכבי ענק שנדיר היה לראותם ביחד. הארי קיין כבש את השער האחרון עבור טוטנהאם באיצטדיון ואמר: "איזו דרך נפלאה לסיים, רצינו ניצחון בכל מחיר במשחק האחרון שלנו כאן. אמרתי קודם שאשמח לכבוש את שער הניצחון וכשזה קרה זה היה פשוט נפלא". 

המנג'ר הארגנטינאי מאוריסיו פוצ'טינו, שלפי ידיעות באיטליה מבוקש באינטר, אמר: "אני מאושר מהניצחון. האיצטדיון החדש אליו ניכנס ב-2018/19 ידחוף את טוטנהאם עוד יותר קדימה. זה היה משחק מרגש ואני בר מזל שהיתה לי אפשרות להיות שותף בהיסטוריה של המועדון".

TELEGRAPH Kane's final act #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/nIYwAQ5PDl

— Neil Henderson (@hendopolis) May 14, 2017

קשר הספרס דלה עלי הדאיג את אוהדי הקבוצה אחרי שסירב לומר שיישאר בוודאות בטוטנהאם. הכוכב, בו כידוע מעוניינת ריאל מדריד, אמר לאחר המשחק: "חשוב מאוד להנות מהתהליך כיום, בלי קשר לאם אשאר בטוטנהאם עוד 15 שנים ואפרוש במדיה מכדורגל. אני נהנה מהזמן שלי בטוטנהאם ובכדורגל הכל יכול לקרות. מי יודע מה יהיה בעתיד?". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי