ריאל מדריד בגמר הצ'מפיונס למרות הפסד 2:1 לאתלטיקו מדריד

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | AFP

הבלאנקוס מצאו עצמם בפיגור בוויסנטה קלדרון משערים של סאול (12) וגריזמן (פנדל, 15), אך איסקו הרגיע (42) וסידר דייט עם יובנטוס בזכות 2:4 בסיכום הכללי

(גודל טקסט)

זה לא היה קל כמתוכנן, היו לה דפיקות לב, אבל ריאל מדריד השלימה הערב (רביעי) את העלייה לגמר ליגת האלופות בקרדיף  בו תפגוש את יובנטוס ב-3 ביוני. החבורה של זינדין זידאן עלתה  למרות הפסד 2:1 לאתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון (2:4 לריאל בסיכום שני המפגשים). הבלאנקוס ינסו לראשונה בהיסטוריה להשלים שתי זכיות רצופות בליגת האלופות אחרי שאשתקד ניצחו את לא אחרת מיריבתם העירונית בדו קרב פנדלים.


הקולצ'ונרוס, שנפרדו מהאצטדיון המיתולוגי במסגרות האירופיות, דווקא פתחו נפלא ועלו ליתרון תוך שלוש דקות רבע שעה מפתיחת המשחק. סאול נגח פנימה לאחר הגבהה של קוקה (12) ואילו אנטואן גריזמן הכפיל אחרי זמן קצר בפנדל (15) לאחר הכשלה ברחבה על פרננדו טורס. דווקא כשנדמה היה שאפשר להשלים נס, המארחת נרגעה ואיסקו צימק מקרוב (42) כדי להוציא את הרוח מהיריבה העירונית.



Police have arrested 11 people after Atletico fans threw bottles at the Real Madrid bus arriving at the Calderon stadium.#FanLiveNGpic.twitter.com/3XE3mFGrbW

— Fan Antics (@FanAnticsFC) May 10, 2017


בחצי השני קיבלנו משחק קצבי, כשאתלטיקו ניסתה להשיג את השער השלישי במטרה להמשיך לחלום ואילו ריאל ניצלה את השטחים במטרה לעקוץ. הקולצ'ונרוס התקרבו מספר פעמים, אך מצאו את קיילור נבאס ביכולת נפלאה. דייגו סימאונה יסתפק העונה במקום השלישי ויוכל להתנחם במלחמה שנתנו שחקניו, בהתאם לרוח שהנחיל למועדון, בקרב שהיה נראה אבוד מראש. 
עוד לפני המשחק, נעצרו 11 אוהדי אתלטיקו שתקפו את האוטובוס של אוהדי ריאל וגרמו לפציעה בראשו של אחד האוהדים.



מהלך המשחק

דקה 1: השופט קונאייט צ'אקיר הוציא את המשחק לדרך


דקה 5:
הצלה אדירה של קיילור נבאס. אתלטיקו פתחה בטירוף, השוער הקוסטה ריקני הציל באופן אדיר את הנסיון מחמישה מטרים של קוקה.



http://sport1images.maariv.co.il/image/upload/f_auto,fl_lossy/t_ArticleControlTransformaionFaceDetect/600616
דנילו מול פיליפה לואיז ׁ(AFPׂׂ)


דקה 12: אתלטיקו מדריד עלתה ל-0:1: סאול שוב כבש בשלב הנוק-אאוט אחרי שנגח פנימה את הקרן שהרים קוקה.


דקה 15: אתלטיקו מדריד עלתה ל-0:2: שיגעון בקלדרון. פרננדו טורס הוכשל ברחבה על ידי רפאל וראן, אנטואן גריזמן בעט את הפנדל פנימה, למרות נגיעה של נבאס.




גריזמן חוגג את השער השני ׁ(AFPׂ)


דקה 42: ריאל מדריד צימקה ל-2:1: הבלאנקוס ציננו את ההתלהבות בוויסנטה קלדרון. קארים בנזמה פרץ מהאגף נפלא ומסר לטוני קרוס. יאן אובלק עצר נפלא את הנסיון של הגרמני, אך איסקו עט הריבאונד ודחק מקרוב.



בנזמה חוגג עם ראמוס ׁׁ(AFPׂ)


דקה 66: הצלה כפולה אדירה של נבאס. אחרי טעות של דנילו קווין גמיירו הגיע למצב מצוין מול השער, אך השוער הנפלא עצר פעמיים – פעם אחת את הבעיטה של הצרפתי ופעם נוספת את הנגיחה שלו.


אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, חוסה חימנס (תומאס, 57'), דייגו גודין, סטפן סאביץ', פליפה לואיס, גאבי, קוקה (אנחל קוראה, 76'), סאול ניגס, יאניק קראסקו, אנטואן גריזמן, פרננדו טורס.(קווין גמיירו, 57')


ריאל מדריד: קיילור נבאס, דנילו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, קאסמירו (לוקאס ואסקס, 77'), טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו (אלברו מוראטה, 88'), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (מרקו אסנסיו, 76').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי