אפשרות: בוזגלו יניף את צלחת האליפות לצד ברדה

הוכיח שמקומו בהרכב של הפועל באר שבע? מאור בוזגלו
הוכיח שמקומו בהרכב של הפועל באר שבע? מאור בוזגלו | צילום: ערן לוף

בבאר שבע מוכנים לחגיגות מחר (החל מ-19:00, ספורט1) וייתכן שישלפו הפתעה. ויטור נבחר לשחקן העונה של המנהלת. בן ביטון עשוי להישאר?

(גודל טקסט)

בפעם השנייה בתוך פחות משנה יניף מחר (שני, שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:00) קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה את צלחת האליפות וייתן את האות לפתיחת החגיגות הרשמיות בבירת הנגב. שיר צדק ומאור מליקסון שענדו לפרקים העונה את סרט הקפטן צפויים להניף ביחד עם ברדה. גם מאור בוזגלו הפצוע עשוי להצטרף להנפה.


בניגוד לחגיגות הספונטניות בעונה הקודמת, הפעם הכול מבוקר ומאורגן. שמה של האלופה נחרט מראש על הצלחת. ואין צורך להכין שתי במות במקביל כפי שקרה אשתקד כשזהות האלופה (באר שבע ומכבי תל אביב) לא היתה ידועה עד דקות הסיום של מחזור הנעילה. תותחי קונפטי הוצבו בטרנר, ושחקני האלופה יעברו דרך "שער האליפות" שהוכן מבעוד מועד. 35 צלחות אליפות עשויות פליז ומצופות כסף יחולקו לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי.


צלם
ברדה. כבר מת להניף צלחת. צילום: דני מרון


וכמובן שלא שכחנו שלצד החגיגות מצפה לבאר שבע משחק מול הרביעית מכבי פתח תקווה (החל מ-19:45). בתחילה שקל המאמן המאמן ברק בכר לפתוח עם קבוצת המילואים מחוזקת בשיר צדק ובן ביטון, אבל מחשש לתוצאה מאכזבת הנטייה כעת לשלב יותר שחקני הרכב ב-11 שיפתחו מול המלאבסים. שתי מטרות צנועות עוד נותרו לאדומים העונה: לא להפסיד בטרנר בליגה, הישג עליו הם שומרים מפתיחת האצטדיון בעונה שעברה ולחצות את רף 84 הנקודות שהשיגה מכבי תל אביב באחת מעונות האליפות האחרונות שלה.


אגב, למרות שגנט הבלגית מעוניינת בביטון, באר שבע לא תזדרז לשחררו בגלל הפציעה של מחליפו המיועד דור אלו, שצפוי להיעדר תקופה ממושכת. 


קאניוק שוב יסופסל

במכבי פ"ת יודעים שהמשחק מחר מול באר שבע עשוי להפוך למשחק לפרוטוקול, אם מכבי חיפה לא תנצח הערב את מכבי ת"א ותבטיח למלאבסים מעשית את המקום הרביעי, שיקרב אותם לאירופה.



 

המאמן קובי רפואה לא שוחח עם שחקניו, אך שחקנים בקבוצה אומרים: "אין יותר מה לדבר, העונה כמעט נגמרה. אנחנו עדיין ננסה להיאבק על המקום השלישי וננסה לנצל את העובדה שבב"ש עסקו בחגיגות השבוע" אמרו במועדון.


צלם

ממשיכים בסדרת החינוך עם קאניוק? צילום: עדי אבישי 

 

אלו, שעבר בהצלחה ניתוח ארתוסקופיה ביום חמישי, סיים את העונה. אורי מגבו ערך אימונים מלאים אך ימשיך להיעדר מהסגל לצד השוער צחי גיגי וגיא מלמד, שמתקשה לחזור להתאמן וגם לגביו קיים חשש שסיים את העונה, עם זאת, לא ברור אם החלוץ ייאלץ לעבור ניתוח בקע.
 


רפואה תרגל באימון המסכם מערך של שלושה בלמים כאשר אליסון דוס סנטוס סיים את האימון וצפוי לפתוח לצידם של עומר דנינו וקרלוס קוויאר. בקישור האחורי לירוי צעירי ורומריו פירס צפויים לפתוח. גידי קאניוק תורגל לסירוגין באגף, אך לידור כהן צפוי לפתוח באגף כאשר מיחאי רומן צפוי לפתוח בחוד ויועדף על פני תאי בריבו הצעיר. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בפ"ת מתכוונים לתת לבריבו דקות משחק משמעותיות עד תום העונה.

 

הרכבים משוערים
באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, וויליאם סוארס, לואיי טאהא, שיר צדק, בן תורג'מן, מיכאל אוחנה, אוביידו הובאן, מוחמד גאדיר (ניב זריהן), אליניב ברדה.



מכבי פתח תקווה: 
 דני עמוס, חגי גולדנברג, אליסון דוס-סנטוס, עומר דנינו, קרלוס קוויאר, שמוליק מלול, לירוי צעירי, רומאריו פירס, לידור כהן, מנור סולומון ומיחאי רומן.


 

ויטור נבחר לשחקן העונה של המנהלת
מיגל ויטור, בלם הפועל באר שבע, הוא שחקן העונה מטעם מנהלת הליגה. הפורטוגלי אמנם החמיץ כמה חודשים בשל פציעה אבל ההשפעה שלו על תואר האליפות של האדומים היתה מכרעת. ויטור כבש שני שיערים ובישל אחד, יש לו 91% מסירות מדויקות ו-73% תיקולים מוצלחים. ויטור גמע 155.5 ק"מ, רשם 497 ספרינטים והגיע למהירות שיא של 33.5 קמ"ש.

בלם באר שבע הקדים את קשר קבוצתו מהראן ראדי, קשר בית"ר ירושלים דן איינבינדר, חלוץ מכבי תל אביב ומלך השערים של הליגה וידאר קיארטנסון וקשר מכבי פתח תקווה גידי  קאניוק.

  

מיגל ויטור הוא שחקן העונה בליגת העל! התואר יוענק לו מחר בטוטו טרנר, רגע לפני הנפת צלחת האליפות pic.twitter.com/04uof7rigf

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) May 7, 2017


ויטור בן ה-28 בחודש הבא גדל במחלקת הנוער של בנפיקה ליסבון, הושאל ללסטר מהצ'מפיונשיפ תחת פאולו סוזה, שיחק שלוש עונות בפאוק סלוניקי וממנה נחת בבירת הנגב. יש לו שני תארי אליפות עם בנפיקה ובאר שבע.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי