עכשיו באים? צפו ב-1:4 של הפועל כפר סבא בקריית שמונה

אלי אלבז
אלי אלבז | עדי אבישי

צ'יבוטה, איילה וצמד של אלבז העניקו לירוקים מהשרון שלוש נקודות חשובות בקרב הגורלי על ההישארות בליגה. אזולאי הקשר צימק בפנדל

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא הביסה בחוץ 1:4 את עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור ה-32 בפלייאוף התחתון, והשיגה שלוש נקודות חשובות בקרב על ההישרדות בליגת העל.

שחקניו של פליקס נעים שהציגו נרפות בחלק ההתקפי לאורך רוב העונה, פתחו בסערה כבר אחרי שש דקות בישל מאוויס צ'יבוטה את ה-0:1 לאלי אלבז אחרי מתפרצת, ובדקה ה-25 הקונגולזי בישל שוב לחלוץ, שהשלים צמד מהיר. המארחים עוד ניסו להגיע להזדמנויות מול רן קדוש, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה טל איילה פרץ מהמרכז והוריד את הירוקים למחצית ביתרון 0:3.




 

האורחים המשיכו בשלהם במחצית במחצית השנייה, וצ'יבוטה חטף כדור לנזאר אבו קטיפאן כדי לפרוץ לרחבה ולכבוש את ה-0:4. תומר קשטן הגיב בחילוף משולש, אבל גם שער מהנקודה הלבנה של שלומי אזולאי הקשר לא שינה הרבה.



נעים. לא תלוי בעצמו (אנצ'ו ג'וש)


למרות שהם לא תלויים בעצמם, שחקניו של נעים עם 28 נקודות ויחס שערים עדיף על אשקלון ונחות מהפועל תל אביב, יהיו חייבים לנצח בשבת (20:30) את הפועל חיפה ולקוות לאיבוד נקודות של האדומים ושל אשקלון כשניצחון של אחת יוריד את הירוקים בלאומית. תיקו יספיק לכפר סבא אם שתי יריבותיה יפסידו.


המאמן המנצח יובל נעים אמר לאחר המשחק: "אני רק שבועיים במועדון, אנחנו עובדים ונמשיך לעבוד קשה. לא יודע אם המצב היה טוב יותר אם הייתי מגיע קודם, אין לי מושג, לא יודע מה להגיד. אם זה מבחן התוצאה אז כן".


מאמן המארחת תומר קשטן אמר: "המחצית הראשונה הייתה מבישה, ואמרתי להם את זה במילה שדיברנו במחצית. זה מאפיין אותנו תקופה ארוכה וזה חומר למחשבה למאמן הבא של קריית שמונה ולבעלים. זה מצער אותי שככה אנחנו נראים תקופה ארוכה בפלייאוף התחתון".


 

אם העיסוק התמידי במאמן הבא פגע: "שום סיבה חיצונית לא צריכה לגרום לשחקנים להיראות כפי שנראינו במחצית הראשונה. קבוצה לא צריכה להיראות ככה בשום צורה, אלו שחקנים מקצוענים".





 

הרכבים

עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, נזאר אבו קטיפאן (עודד אלקיים 57), בר הלל (עידן נחמיאס 57), דין מימוני, אמיר נסאר, עומר צלישר, ג'ייקוב נג'וקו, אופיר קריאף, שלומי אזולאי הקשר, אחמד עאבד (דידייה ברוסו 57), שובל גוזלן.

הפועל כפר סבא: רן קדוש, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, סלובודאן סימוביץ', ליאור לוי, רז כהן, יובל יעקובוביץ', עומר פדידה (דייגו קאצ'ובה 77), טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז (רן יצחק 83).


מהלך המשחק
דקה 6: 0:1 להפועל כפר סבא!
איילה שלח כדור עומק לצ'יבוטה, שפרץ בשמאל והעביר רוחב לאלבז. החלוץ בעט בנגיעה משבעה מטרים לחיבורים של זועבי.


דקה 16: עאבד שלח כדור עומק לגוזלן שנבלם תוך כדי בעיטה.


דקה 25: 0:2 להפועל כפר סבא!
שוב צ'יבוטה שוב מסר כדור לאלבז, הפעם בתוך הרחבה. החלוץ בעט משמאל כדור מצויין לפינה הימנית הגבוהה בדרך לצמד והכפלת היתרון.



צמד מהיר של אלבז (אנצ'ו גוש)


דקה 42: נסאר פרץ נהדר משמאל למרכז הרחבה והעביר רוחב לעאבד, שממטרים ספורים ושער ריק גלגל לידיים של קדוש.


דקה 45: 0:3 להפועל כפר סבא! מתפרצת של האורחים מול ההגנה הרעה של קשטן הסתיימה אצל טל איילה, שגלגל לרשת של זועבי את השלישי.


דקה 48: 0:4 להפועל כפר סבא! אחרי צמד הבישולים לאלבז, צ'יבוטה חטף כדור לאבו קטיפאן ופרץ משמאל לרחבה וכבש את הרביעי.



חגיגות בירוק (אנצ'ו ג'וש)


דקה 57: כנראה שלקשטן נמאס ממה שראה. המאמן הוציא לפועל את כל שלושת החילופים שלו. ברוסו, אלקיים ונחמיאס נכנסו במקום עאבד, הלל ואבו קטיפאן.


דקה 67: עירוני קריית שמונה מצמקת ל-4:1.
גוזלן הוכשל ברחבה, ואזולאי הקשר הכניע את קדוש מהנקודה הלבנה.


דקה 72: אלבז כמעט השלים שלושער עם בעיטה מחוץ לרחבה, אבל נהדף על ידי זועבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי