דילמת חייו: מאור בוזגלו צריך להחליט אם להתנתק מאביו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הוא קוסם על המגרש, אבל ההתנהלות של אביו יעקב מסכנת את המשך הקריירה הנפלאה. בגיל 30 ואחרי פציעה קשה, זה הזמן לקבל החלטה משמעותית ביותר

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו נמצא בתקופה הכי קשה בקריירה שלו בעיניי, אולי גם הכי קשה בחייו. ראשית גם אני מצטרף לאיחולי ההחלמה למאור שהוא נכס לכדורגל הישראלי, שחקן שבשבילו קונים כרטיס, שחקן שבשל יכולתו ילדים חולמים להיות שחקני כדורגל.

אבל היום הוא נמצא בדילמה הכי גדולה של חייו, הוא חייב להחליט אני ומשפחתי או אבא שלי. דילמה שאני לא יודע איך אני הייתי מתמודד איתה, אבל זה המצב שבו בוזגלו נמצא כעת.

מצד אחד, למרות הביקורת הרבה (גם שלי) על ההתנהלות של אבא יעקב בוזגלו, אי אפשר לקחת ממנו את הדאגה, הנחישות והרצון שלילדים שלו יהיה הכי טוב שאפשר, וזה כמובן עומד ויעמוד לזכותו תמיד.

בוזגלו
בוזגלו, קריירה על בסיס רגש (ערן לוף)

מצד שני, אני בטוח שגם מאור שואל את עצמו מה היה קורה לו היה לי סוכן שזה המקצוע שלו וכל ההחלטות היו מתקבלות על בסיס מקצועי ולא רגשי. איפה הייתי היום?

אמש זכתה התקשורת לערב ראיונות עם אלונה ברקת וברק בכר. שמעתי את הראיונות וזיהיתי פרגון גדול והערכה גדולה לא רק למאור בוזגלו השחקן אלא גם, ואולי בעיקר, למאור בוזגלו האדם.

אין ספק שיש דם רע, אולי אפילו רע מאוד בין משפחת ברקת ליעקב בוזגלו בכל מה שקשור להתנהלות. שני הצדדים מאשימים האחד את השני בחוסר אמינות, באי דיוקים ונראה שגם טראמפ יתקשה לקיים פסגה נוספת בין השניים.

אלונה ברקת הצהירה שתשב עם מאור, תשמע את תוכניותיו ורצונותיו ותציע לו חוזה. שימו לב, "אשב עם מאור", ברקת לא מוכנה לשבת לשוחח על החוזה של מאור עם יעקב אביו. מאור יקבל הצעה, יחזור לביתו, יתייעץ עם מי שיחפוץ ויחזיר תשובה.


כבר לא ילד, ועדיין תענוג לראות אותו (דני מרון)

המשפט הזה כנראה הרתיח את האב שנפגע עד עמקי נשמתו ולכן כתב פוסט זועם וחריף כנגד ברק בכר והבעלים ברקת. הוא האשים במישרין או בעקיפין את בכר בפציעת בנו "כשמוציאים שחקן מקצב גבוה זה הגורם העיקרי לפציעות", ודרש מבכר ואלונה לחזור בהם. הפוסט שרד דקות בודדות עד שהוא הוסר מהעמוד של יעקב בוזגלו. מעניין אם מאור ראה ודרש להסירו או שמא האב חזר בו והסיר את הפוסט.

וכאן עומד כל הסיפור. מאור כבר לא ילד, הוא עמד בפני רגע השיא שלו ויכול לקבל חוזה גבוה, אבל למזלו הרע הפציעה הגיעה בתזמון הכי גרוע שיש. אביו כבר הצהיר שהוא מוכן שהילד הענק יישאר בלי חוזה עד ינואר, אז הוא אמור כבר להיות בריא. אז הוא מוכן, אבל השאלה האם מאור מוכן?

בוזגלו
לאן אלך? בוזגלו (אודי ציטיאט)

רוב האמירות ממשפחת בוזגלו מגיעות מהאב ולא מהילד, ועכשיו לדעתי תור מאור להחליט לאן הולכים מכאן. אחרי חודשים ארוכים ללא משחק הוא יזכה באותו חוזה חלומי או שהוא מוכן להמר על כך. אני מאחל לו את כל הטוב שיש כי גם לי כשדר זה תענוג צרוף לשדר כשהוא על המגרש, אבל מי מבטיח שהוא יצליח לחזור מהפציעה כמו שנכנס אליה?

קשה ההתנתקות מהחלטות של האב שהוא הרוח החייה במשפחה. כשמאור יחזור מהפציעה הוא כבר יהיה בן 30, אהוד בנאי אפילו כתב על זה שיר: 'אמא באה ואומרת: 'תשתה משהו חם', הוא מתעצבן ואומר: לא, לא עכשיו, מסתכל על ארון הספרים הישנים, סיפורים שליוו את חייו."עכשיו מאור צריך להחליט מה ייכתב בספר הבא עליו ובעיקר מי יכתוב אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי