ואין מה להוסיף: שלושער לרונאלדו, 0:3 לריאל על אתלטיקו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

חגיגה לבנה בברנבאו. הצגה של הפורטוגלי (10, 73, 85) קירבה את זידאן לגמר האלופות, תוך שהוא עוקף את הקולצ'ונרוס במאזן שערי הצ'מפיונס

(גודל טקסט)

ריאל מדריד השיגה לעצמה מקדמה משמעותית לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות בשבוע הבא, וגברה 0:3 על אתלטיקו מדריד עם שלושער גדול של כריסטיאנו רונאלדו.

CR7 פתח בבליץ כבר בדקה העשירית וסגר את הסיפור במחצית השניה. זידאן פתח עם איסקו והאחרון השיב לו עם משחק מדויק ו-100% במסירות במחצית הראשונה, מה שסייע לסגור את הבחורים של סימאונה כליל.

ריאל מדריד סוף סוף נמנעה מספיגה במשחק בית בליגת האלופות, ודרכה לגמר שלישי בארבע שנים נראית סלולה, אם כי כבר ראינו העונה מהפכים גדולים מזה.

אתלטיקו לא הצליחה לפרוץ את הלחץ הכבד שהפעילו עליהם הבלאנקוס בכל דקה, ורוחו של צ'ולו לא הועילה הפעם. כעת תנסה אתלטיקו לחולל מהפך עצום בגומלין, במה שיהיה ככל הנראה משחקו האחרון של הוויסנטה קלדרון בליגת האלופות.



רונאדלו. אגדה בחייו



הרכבים


ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבאחל (נאצ'ו 46), סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו (מרקו אסנסיו 68), כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה (לוקאס ואסקס 77)

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, סטפן סאביץ', לוקאס הרננדז, דייגו גודין, פליפה לואיז, גבי, סאול ניגס (גאייטן 58), קוקה, יאניק קראסקו (אנחל קוראה 68), אנטואן גריזמן וקווין גמיירו (פרננדו טורס 58)


מהלך המשחק

דקה 10: 0:1 לריאל.
קאסמירו ספק בעט ספק מסר דרך הרצפה מאגף ימין כדור שהגיע לראשו של רונאלדו, והאחרון נגח בקלילות לרשת. זהו שערו ה-101 של הפורטוגלי באלופות, יותר מכל ההיסטוריה של אתלטיקו.



ה-0:1 של ריאל. יתרון חשוב


דקה 15
 קרן של הבלאנקוס מצאה את ראשו של רפאל וראן שסחט הצלת ענק מיאן אובלק.

דקה 17: קווין גאמיירו נשאר לבד מול קיילור נבאס וניסה לעקוף אותו, אך השוער חסם אותו בעירנות.

דקה 24: אובלק הדף הגבהה שהגיע למודריץ' מחוץ לרחבה, הקרואטי עבר שני שחקנים ושחרר בעיטה ששרקה ליד העמוד.


מסירותיו של איסקו במחצית הראשונה. 42 מתוך 42, 100% הצלחה
מסירותיו של איסקו במחצית הראשונה. 42 מתוך 42, 100% הצלחה


דקה 73: 0:2 לריאל. CR7 השתלט על כדור באיזור הרחבה של אתלטיקו ושיגר טיל אל בין ידיו המושטות של אובלק.


דקה 85: 0:3 לריאל. רונאדלו חותם ערב מדהים עם עוד שלושער באלופות, וסוגר סיפור.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי