מסמנים לרפאלוב? קלאב ברוז' מחפשת חיזוק להתקפה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

הקשר הישראלי לא מתאושש מהפציעות, פרודום: "גם הוא עצמו לא מבין מה קורה איתו". רמי גרשון מרוצה מהיכולת

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
בבלגיה פורסם היום (שני) שקלאב ברוז' מחפשת חיזוק לעונה הבאה כאשר הקשר הקולומביאני חוסה איסיקיירדו צפוי לעזוב. לפי הדיווחים יש גם סימן שאלה בקשר לעתידו של ליאור רפאלוב בקבוצה. כמו כן עשוי להיות שינוי גם בעמדת המאמן כאשר בבלגיה הועלה שמו של פראנקי דורי מאמנה של זולטה וארחם, שעשוי להחליף את המאמן מישל פרודום.

 

קלאב ברוז' מנסה לחזור לתמונת האליפות ורוצה לרשום ניצחון שני בפלייאוף נגד זולטה וארחם (שני, 19:00). פרודום, שערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, נשאל על מצבו של רפאלוב ואמר: "לצערי אפילו רפאלוב לא מבין מה קורה איתו ולמה הוא לא מצליח לחזור ליכולת של העונות הקודמות. הוא לא מבין מהיכן מגיעות כל הפציעות האלה".


 

פרודום אמר: "באימונים בשבוע שעבר ראיתי שהוא צבר ביטחון ומצבו הפיזי היה טוב יותר. הוא רץ טוב ורציתי להרכיב אותו ב-11 נגד אוסטנדה (ברוז' ניצחה 1:3), אבל באימון לפני המשחק הוא שוב חש כאבים במפשעה". על העתיד של רפאלוב הוסיף המאמן: "כל מה שאנחנו צריכים לעשות במועדון זה לתמוך בו. לתת לו את הטיפול הכי טוב האפשרי כדי להחזיר אותו לכושר. אולי עוד נוכל ליהנות ממנו העונה בפלייאוף, אבל כפי שאמרתי זה בספק".

 

בקלאב ברוז' מאמינים שהם יכולים עוד לחזור למאבק האליפות אחרי שהם רחוקים שבע נקודות מאנדרלכט ושתי נקודות מגנט שסיימה אתמול בבית ב-0:0 נגד הסגולים. קלאב ברוז' עוד תארח אמורה את שתיהן. רמי גרשון, ששיחק 90 דקות, אמר בסיום: "מאוד רצינו לנצח את אנדרלכט. זה לא הצליח לנו, אבל אנחנו לא ממש מאוכזבים מהתוצאה. היה לי משחק טוב ואני מקווה להמשיך ככה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי