חשפה את הישבן וגרמה לבלאגן: חברה של בקהאם ג'וניור נועזת

רומאו בקהאם, מיה ריגן | אינסטגרם

בזמן שרומאו עודד את היריבה הגדולה של מנצ'סטר יונייטד, בת הזוג שלו פרסמה תמונה חושפנית שהזכירה את ימיה של ויקטוריה בקהאם ב"ספייס גירלז". אך איך הגיבה "פוש ספייס"?

(גודל טקסט)

המחזור האחרון של הליגה האנגלית סיפק לאוהדי הכדורגל קרב מרתק עם ה-3:2 של מנצ'סטר יונייטד על ארסנל, והמדור איתר את אחד האוהדים המפורסמים של כריסטיאנו רונאלדו מצלם אותו מיציע הכבוד. אמנם הוא אוהד שרוף של ארסנל, אבל מעריץ מושבע של הפורטוגלי, כפי שאבא שלו פירסם בפני 70 מיליון העוקבים שלו. מדובר ברומאו בקהאם, בנו בן ה-19 של אגדת הכדורגל האנגלית, דיוויד בקהאם, שסיפר לעוקבים שהיורש שלו על המגרש אוהד שרוף של ארסנל, אבל כל כך אוהב את רונאלדו, שעצר לצלם אותו בפנדל שכבש בדקה ה- 70.

"תודה על זה אבא" השיב לו בנו שמשחק בקבוצה שלו, אינטר מיאמי ותייג את ארסנל עם לב כדי שיבינו שהלב שלו שייך רק לתותחנים. לכדורגלן הצעיר יש קצת יותר משלושה מיליון עוקבים משל עצמו והדבר המעניין ביותר בחשבון האינסטגרם שלו היא ללא ספק בת הזוג שלו, הדוגמנית הלוהטת מיה ריגן. גם היא בת 19, והיא עובדת יפה סביב כל העולם ואף מציגה חשבון אינסטוש משלה מלא בסטייל וצבע וניכר שהיא מאד מעריכה את הפאשניסטה הגדולה באנגליה, אמו של בן הזוג שלה- ויקטוריה בקהאם. חוץ מללבוש בגדים מהקולקציה שלה ולהגיע לכל האירועים ותצוגות האופנה שלה, מיה פירסמה לאחרונה תמונה שלה בחוף הים עם חוטיני ועל ישבנה כתבה "posh"- שזה כידוע הכינוי המפורסם של ויקטוריה כשהחלה את הקריירה שלה בתור חברת להקת ה"ספייס גירלז" ותוייגה כאלגנטית, והסנובית של החבורה. 

ויקטוריה הגיבה עם פרצופים נקרעים מצחוק, ואילו רומיאו השוויץ בישבן המושלם של זוגתו שזכתה למאות תגובות בעקבות הפוסט הקורץ אך הפרובוקטיבי. חוץ מזה, לאחרונה הזוג הצעיר שיוצא כבר מאז מאי 2019 מסית את אור הזרקורים מהאח הבכור במשפחה, ברוקלין בקהאם, וארוסתו ניקול פלץ, לאחר שמיה ורומאו מבלים עם אמא ויקטוריה ואבא דיוויד בשלל חופשות מפנקות סביב העולם. את 520 אלף העוקבים שלה הרוויחה הדוגמנית בזכות לא מעט תיוגים של בן הזוג שלה וההורים המפורסמים שלו, שניכר שאוהבים אותה מאד. ועם איך שהם נראים, המדור חוזה קמפיין משותף יחד בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי