אייזאה תומאס: "אין שחקן בליגה שיכול לשמור אותי"

אייזאה תומאס
אייזאה תומאס | צילום: AFP

הרכז של בוסטון נשמע בטוח בעצמו אחרי הניצחון על שיקגו. לברון ג'יימס שבר עוד שיא והודה: "לא זוכר מתי הפסדתי בסיבוב הראשון"

(גודל טקסט)
כולם כבר הספידו אותה, אבל אמש (ראשון) בוסטון השוותה את הסדרה מול שיקגו ל-2:2 אחרי ניצחון 95-104 ביונייטד סנטר והחזירה לעצמם את יתרון הביתיות, הרבה בזכות יכולת אדירה של אייזאה תומאס (33 נקודות) שהיה אחראי על כל 16 הנקודות האחרונות של הסלטיקס (קלע או מסר אסיסט) במשחק.



 

אחרי המשחק, מאמן הבולס, פרד הויברג ורמז שחלק מהקושי לעצור את הרכז הנהדר של בוסטון זה בגלל העובדה שהשופטים לא מעניש אותו על כך שהוא עוצר את הדריבל. שנשאל על זה ענה תואמס בחיוך: "זו לא הסיבה שבלתי אפשרי לשמור אותי".

 

"שום שחקן יחיד לא יכול לשמור אותי, אני עד כדי כך בטוח בעצמי. הקרדיט מגיע גם למאמן שלי ולשחקנים שלצידי שמצליחים לשים אותי במצבים בהם אני יכול להצליח", אמר תומאס והוסיף: "לא משנה מה היריבה עושה המאמן בראד (סטיבנס) מוצא את הדרך לשים אותי בעמדה בה אני יכול להיות השחקן הכי טוב".






אייזאה תומאס. משחק אדיר ביונייטד סנטר (AFP)


מי שכבר עלתה לחצי הגמר המזרח היא קליבלנד שניצחה אתמול (ראשון) את אינדיאנה 102:106 והשלימה סוויפ אחרי עוד משחק גדול של לברון ג'יימס שסיים עם 33 נקודות ו-10 ריבאונדים.

 

לברון רשם גם ציון דרך משמעותי שהפך לראשון בהיסטוריה שמגיע ל-21 ניצחונות רצופים בסיבוב הראשון של הפלייאוף. שנשאל לברון אם הוא זוכר את ההפסד האחרון שלו בסיבוב הראשון לפלייאוף ענה "אני לא זוכר, מתי?", התשובה היא אי שם ב-6 למאי 2012.

 

המלך של הקאבס העמיד בסדרה ממוצעים אדירים של 29 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-6.9 אסיסטים למשחק . "התחרות מאוד קשה", ענה לברון שנשאל איך הוא עושה זאת והוסיף: "אני כל משחק מאתגר את עצמי לצאת ולעשות מה שצריך, לסכן את הגוף שלי. אני תמיד יוצא למשחק כדי לנצח ולעשות כל מה שאפשר בשביל לעזור לקבוצה לנצח".






"יש לי הכבוד להחזיק שיאים בליגה ששחקנים גדולים וקבוצות אדירות החזיקו ואני רק רוצה להמשיך לשחק בצורה נכונה. אם אעשה זאת, אני אתן לעצמי, לשחקנים שסביבי ולילדים שרואים בו מקור השראה תקווה וזה מה שהכי חשוב לי", סיכם ג'יימס.

 לברון ג'יימס. לא זוכר מה זה להפסיד בסיבוב הראשון (AFP)



מי שבדרך למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף הם אוקלהומה שהפסידו 113:109 ליוסטון למרות עוד ערב גדול של ראסל ווסטברוק שהגיע לטריפל דאבל עוד לפני המחצית, הכי מוקדם ב-20 השנים האחרונות במשחקי פלייאוף.






ראסל ווסטברוק. לא אוהב את ההפרדה בינו לבין שאר השחקנים (AFP)


הת'אנדרס שמטו שוב יתרון בזמן שווסטברוק נח הספסל וגם הפעם הרכז האדיר לא הצליח להושיע אותם. הסנטר של הקבוצה, סטיבן אדמס נשאל על זה אך לפני שהספיק לענות ווסטברוק התפרץ וענה: "אני לא רוצה שאף אחד ינסה לפצל אותנו, אנחנו יחידה אחת, קבוצה אחת, כולנו בזה ביחד", אמר הרכז והוסיף: "אל תנסו לגרום לנו להסתכסך אחד עם השני או להפוך את זה לראסל נגד יוסטון או ראסל לעומת כל השאר, אנחנו משחקים בקבוצה וזה כל מה שחשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי