דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 90 מיליון ליש"ט על אמבפה

אמבפה. מחוזר
אמבפה. מחוזר | צילום: gettyimages

לפי פרסומים הבוקר בממלכה, הסיטיזנס מוכנים להשקיע 290 מיליון ליש"ט על רכש. אגוארו יימכר אם כן

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי יודעת שהעונה היא כבר לא תזכה באליפות, אולי בגביע אם תעשה הערב צעד נוסף ותעבור את ארסנל (17:00, ישיר בספורטHD1), אבל פפ גווארדיולה ואנשיו כבר עובדים על התכניות לעונה הבאה ולזכותם תקציב של 250 מיליון ליש"ט.



בעיתוני אנגליה נכתב היום כי סיטי מתכננת, בין השאר, להסתער על קיליאן אמבפה ובנג'מין מנדי, כוכבי מונאקו שהעלו אותה לחצי גמר ליגת האלופות. באשר לחלוץ, נכתב כי סיטי מוכנה לשלם עבורו 90 מיליון ליש"ט.

 

החלוץ בן ה-18 כבש חמישה שערים בשבעה משחקים באלופות ועוד 12 שערי ליגה. פפ גווארדיולה יודע, כך לפי הדיווח, שאם הוא רוצה לרכוש את השחקן יצטרך לשלם עליו יותר מ-89 מיליון ליש"ט ששולמו על פול פוגבה. אם חלוץ מונאקו יירכש, סרחיו אגוארו יהיה זה שיימכר. 
 




 

בסיטי רוצים לשדרג את ההגנה בקייל ווקר, המגן הימני של טוטנהאם ,ולוק שואו ממנצ'סטר יונייטד כמגן שמאלי. כמו כן מוזכרים הבלם של סאות'מפטון וירג'יל ואן דייק והקשר-חלוץ של ארסנל אלכסיס סאנצ'ס שחוזהו מסתיים בקיץ 2018. 
 

חלק נוסף של שחקני מונאקו מבוקש על ידי קבוצות אחרות, כמו תומא למאר וברנרדו סילבה שמועמד לברצלונה. על כך אמר סגן נשיא הקבוצה, ואדים וסילייב: "כוכבי הקבוצה לא יעזבו. אנחנו לא צריכים למכור, התקציב שלנו מאוזן. אף שחקן לא ביקש לעזוב. אין להם רצון לעזוב בעונה לפני הגביע העולמי. נעשה הכל כדי לשמור עליהם והקבוצה תישאר תחרותית בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי