כריסטיאנו רונאלדו אחרי השלושער: הגיע לנו לעלות

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyiamges

הפנומן אחרי שהגיע ל-100 שערים באלופות ועלה לחצי הגמר. אנצ'לוטי: "השופט הכריע"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
ריאל מדריד אמנם היא שניצחה הלילה (שלישי) את באיירן מינכן 2:4 (3:6 בסיכום שני המשחקים) ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות, אבל ללא ספק הכוכב שלה הוא הסיפור. כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער ענק בדרך ל-100 שערים במפעל, הראשון שעושה זאת אי פעם. רונאלדו כבש סך הכל חמישה שערים בשני המשחקים והוביל את הבלאנקוס לחצי גמר המפעל בפעם השביעית ברציפות, הראשונים לעשות זאת.


בחזרה להופעה של הפנומן הפורטוגלי, שגם השגיאה של השופט ויקטור קסאיי, שאישר את השער השני מעמדת נבדל, לא הרסה אותה. היה זה השלושער ה-46 שלו בקריירה (קבוצה ונבחרת): 41 בריאל מדריד, ארבע בנבחרת פורטוגל ועוד פעם אחת במנצ'סטר יונייטד. מי שלא השתתף בשמחה של ריאל מדריד הוא כמובן בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, שיפגוש את ריאל לקלאסיקו ביום ראשון הקרוב בברנבאו. אחרי השער שקבע 2:2 מעמדת נבדל צייץ בלם נבחרת ספרד פשוט שלוש נקודות בסימן. מה אכפת לו? גם ככה קבלת הפנים בברנבאו תהיה חמה.

— Gerard Piqué (@3gerardpique) April 18, 2017


"הגיע לנו לעלות. אני תמיד מנסה לעשות את הכי טוב בשביל ריאל מדריד", התייחס רונאלדו למשחק, "באיירן היא קבוצה שיכולה לכבוש בכל מקרה, אבל מדריד זה מדריד והיא רגילה לסבול", סיכם הפורטוגלי. מן העבר השני, אמר המאמן המפסיד קרלו אנצ'לוטי: "השופט הכריע את המשחק. שלטנו בעניינים עד ההחלטה. אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל בהופעה כזו טובה צריך לדבר על השיפוט". 


וארדי: השארנו הכל על הדשא



אתלטיקו מדריד הוכיחה שוב שהיא אחת הקבוצות הבכירות של אירופה. הקולצ'ונרוס סיימו ב-1:1 בחוץ מול לסטר סיטי (1:2 בסיכום השני המשחקים) וייטלו חלק בשלב חצי הגמר בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות. הייתה זאת הפעם השלישית שהשועלים מודחים על ידי אתלטיקו מהמפעלים האירופיים, בארבע הופעות שלהם סך הכל. הספרדים העיפו את האנגלים 


אין ספק שאחד הגיבורים של "אתלטיקו החדשה" הוא הקשר סאול ניגס, שכבש את השער בקינג פאואר סטדיום. ניגס כזכור כבש גם שער אשתקד ב-0:1 על באיירן מינכן במפגש הראשו בספרדן שעזר לקבוצה להשיג את המקום בגמר (2:2 בסיכום). "לכבוש את השער שלוקח את אתלטיקו שוב לחצי הגמר זה משהו יפהפייה. אני מקווה שזה יהפוך ליותר", אמר ניגס, "לסטר נתנה את הכל. אני מסיר בפניה את הכובע". 





ג'יימי וארדי ודייגו סימאונה. החלוץ: "נתנו את הכל" (Gettyimages)


מן העבר השני, ג'יימי וארדי כבש שוב בנוקאאוט אחרי שעשה זאת גם מול סביליה בשמינית הגמר, אך ראה את קבוצתו מודחת. "ללא ספק נתנו הכל, בייחוד בחצי השני. שלטנו. עשינו שינו טקטי כשלאו (אוז'ואה) נכנס כדי להגביר את המחץ. לצערנו זה לא עזר, אבל השארנו הכל על הדשא".    

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי