איינבינדר: זו העונה הטובה בקריירה שלי ולא קיבלתי הצעה

איינבינדר ואלונה
איינבינדר ואלונה | דני מרון

קפטן בית"ר ירה: "נותן את כולי למרות חוסר ודאות מינואר. צריך שגם הצד השני ירצה שאשאר"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים היתה יכולה להעפיל הערב (שני) למקום השלישי אך למרות דקות רבות של שליטה ולא מעט מצבים שוב ירדה מנוצחת מול הפועל באר שבע אחרי 2:0. ארבע שנים ללא ניצחון ליגה מול האלופה.


המאמן שרון מימר סיכם: "יש להם עוצמות. חילופים שמשדרגים את המשחק כמו ברדה ובוזגלו. עדיין כל הכבוד לשחקנים שלי, נתנו להם מתנות וככה ספגנו".


העומק שחסר: "עשינו את המקסימום. אנחנו לא עם סגל כמו של באר שבע ומכבי תל אביב. עם מה שיש אנחנו יכולים להשיג דברים יפים. נצטרך לקחת את מה שאנחנו צריכים".


עתידו של חסוס רואדה
: "כל המערכת יודעת שהוא חשוב ואיכותי. הכל שמועות, אני מאמין שישבו איתו ומקווה שבשביל בית"ר הוא יישאר. יש לנו שחקנים שכל הליגה רוצה".


המשך דרכו: "כשאלי טביב יחליט תהיה תשובה".


מורי
מורי מתוסכל בסיום (דני מרון)


הקפטן דן איינבינדר אמר: "באמת שהיינו טובים. שיחקנו טוב, יצרנו מצבים. היינו צריכים לנצל את זה ואנחנו בלי הנקודות. זה מאוד מאכזב".



ההבדל מבאר שבע
: "יש להם סגל יותר רחב. האמנו בעצמנו וזה ששיחקנו טוב ולא לקחנו נקודות, זה לא מנחם. נמשיך הלאה".


הכרטיס לאירופה
: "אנחנו בכושר טוב. מציגים משחקים טובים. ניקח את המקסימום מהנקודות כדי להגיע לאירופה".


העתיד שלו
: "אני מנסה לנטרל את זה. ברוב השלבים זה לא משפיע עליי. כמובן שיש אי ודאות, זה משהו שאני מתמודד איתו מינואר, זה חלק מהמקצוע שלנו. כל מה שנותר לי הוא לעזור לקבוצה. בסופו של דבר יש עניינים של משא ומתן. לא קיבלתי הצעה לחוזה. מאוד טוב לי בבית"ר ואני אוהב את הקבוצה, אני חושב שאני בעונה הכי טובה עד סוף הקריירה".


עזיבה על הפרק
: "אני מאוד רוצה להישאר אבל בסופו של דבר צריך שגם הצד השני ירצה. אני מחודש ינואר בחוסר ודאות, לא קיבלתי הצעה מבית"ר. הסוכן שלי מטפל במשא ומתן, אני מחויב למועדון הזה, נותן את כל כולי גם אם לא יציעו לי חוזה".


איינבינדראיינבינדר, פתח את הלב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי