רונאלדו הגיע ל-100 שערים באירופה, טוכל זעם על אופ"א

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | AFP

הפורטוגלי הפך לראשון שהגיע ל-100 שערים באירופה, מאמן דורטמונד כועס על אופ"א והאנגלים התבטלו מול אתלטיקו

(גודל טקסט)
 שלושה משחקים מרתקים נערכו הערב (רביעי) בסיבוב הראשון ברבע גמר ליגת האלופות וסיפקו לנו שערים נפלאים ותוצאות דרמטיות שמשאירות טעם של עוד לקראת משחקי הגומלין בשבוע הבא.

 

כריסטיאנו רונאלדו עמד במרכז העניינים ב-1:2 החשוב של ריאל מדריד על באיירן מינכן. הפנומן הפורטוגלי כבש צמד והפך לשחקן הראשון בכל הזמנים שמגיע ל-100 שערים במפעלים האירופיים, 98 מהם בליגת האלופות. רונאלדו שבר בצורת של 659 דקות ללא שער והגיע לשישה שערים בחמישה משחקים מול באיירן.

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן הודה: "אם היינו נקלעים לפיגור 2:0 זה היה יכול להיות שונה, אבל היינו סבלניים והמחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי".


כריסטיאנו רונאלדו. ברמה אחרת. צילום: gettyimages

 

ההפסד הביתי האחרון של באיירן באליאנץ ארנה היה לפני שלוש שנים, באותו 4:0 מפורסם לריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. מאז הבווארים ניצחו בכל משחקיהם במפעלים. הפנדל שהחמיץ ארתורו וידאל היה כדור עונשין 20 העונה שלא פגש את הרשת, שיא של כל הזמנים במפעל.

 

מונאקו ניצחה 2:3 את בורוסיה דורטמונד במשחק קצבי שנדחה בכמעט 24 שעות בגלל פיגוע האוטובוס. מאמן הגרמנים תומאס טוכל זעם בסיום על ההחלטה לא לדחות את המשחק למועד מאוחר יותר: "היינו רוצים זמן רב יותר. זה נותן לך תחושה של אימפוטנציה. לא שאלו אותנו בשום שלב, נאמר לנו בהודעת טקסט שההחלטה התקבלה בשווייץ. כשאמרו לנו 'מחר', הרגשנו התעלמות מוחלטת. עודדתי את כולם לקחת את המשחק ברצינות, אבל כדורגל זה לא הדבר הכי חשוב בעולם".

 

מאמן המנצחת לאונרדו ז'רדים החמיא בסיום לקיליאן אמבפה כבש צמד ונבחר לשחקן המצטיין: "הוא כל הזמן משתפר. הוא בשנה השנייה שלו איתנו ולא מפסיק לעבוד קשה. הוא מבין במה מדובר, ואנחנו מרוצים ממנו. הוא לא שיחק באנגרס הוא יגיע לרמה גבוהה מאוד". פביניו החמיץ פנדל ראשון העונה בכל המסגרות.


אנטואן גריזמן. הכוכב. צילום: gettyimages

 

אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על לסטר בוויסנטה קלדרון על אף ששלטה כמעט בכל שלבי המשחק ותקווה לא למעוד בגומלין בקינג פאוור סטדיום בשבוע הבא. נתון שיראה את השליטה המוחלטת של הקולצ'ונרוס הוא מפת השחקנים של אלופת אנגליה במחצית הראשונה – רק שחקן אחד (ג'יימי וארדי) היה ממוקם בממוצע מעבר לקו החצי, כל תשעת שחקני השדה האחרים היו בחצי שלהם.

 

אנטואן גריזמן, שכבש בפנדל את שער היחיד במשחק, אחראי לעשרה שערים בתשעת המשחקים האחרונים בוויסנטה קלדרון (שמונה שערים ושני אסיסטים). לסטר ספגה העונה ארבעה שערים בפנדלים, יותר מכל קבוצה אחרת במפעל. אם השועלים יצליחו לחולל מהפך בגומלין היא תהיה הראשונה בהיסטוריה שמגיעה לחצי הגמר בעונת הבכורה שלה בצ'מפיונס.

מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה אמר בסיום: "זה היה קרב קשה. עשינו ניצחון טוב, אבל הגומלין הולך להיות קשה. יש הרבה על מה לשחק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי