שוינפלד עשוי לפתוח עם קיארטנסון בבאר שבע

שוינפלד. חזרתו המאוחרת של קיארטנסון תסייע לו?
שוינפלד. חזרתו המאוחרת של קיארטנסון תסייע לו? | צילום: דני מרון

במכבי ת"א יחלו בהכנות: החלוץ יתורגל ב-11, ליטו יהמר על התקפה?

(גודל טקסט)

אחרי שלושה ימי חופשה, מכבי תל אביב חוזרת היום (שלישי) לאימונים ותחל בהכנות לקראת "משחק העונה" בשבת, באצטדיון טרנר אצל הפועל באר שבע (21:10).

 

החלוץ טל בן חיים, שנפצע בחיחון במשחק הנבחרת, המריא מספרד היישר לצ'כיה לחופשה קצרצרה וכעת עם שובו ארצה ייבדק על ידי הצוות הרפואי. במועדון מעריכים שלא תהיה לשתפו במשחק על סמך העדכונים שקיבלו מהחלוץ ומהנבחרת.

 

 

המאמן ליטו וידיגל אמור לבדוק במהלך ארבעת האימונים שעד למשחק בבירת הנגב מספר שינויים בהרכב הפותח בהגנה ובהתקפה. צוות האימון של הפורטוגלי שוקל להציב את החלוץ ארון שוינפלד בהרכב הפותח ואם יעשה זאת זה ייתכן שזה יהיה על חשבונו של האיסלנדי וידאר קיארטנסון, שישוב רק מחר לאימונים.

 

במכבי תל אביב מעריכים שהוא יהיה כשיר (אריאל שלום)

 

נראה כי וידיגל יבחן באימונים את הקפטן שרן ייני בעמדת הבלם ואם יוחלט שיפתח במקומו של טיבי ישוב אבי ריקן לעמדת המגן השמאלי. גם איגור פיליפנקה מועמד להרכב הפותח ויתורגל כשישוב ארצה. גורם בקבוצה אמר: "פיליפנקה הוא שחקן נבחרת בלארוס והוא בוודאי יכול לשחק נגד הפועל באר שבע ולא לאכזב".

 

כאמור השינוי המאולץ בהגנה נובע מפציעתו של איתן טיבי, שסובל מקרע בשריר המפשעה זכר למשחק הנבחרת בשישי האחרון ועלול שלא לשוב עד סוף העונה.

 

פיליפנקה במרכז. ישוב להרכב לאחר תקופה ארוכה? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי