רשמי: פ.ס.ז' הגישה תלונה על השיפוט בברצלונה

פאריס סן ז'רמן. לא נרגעים מהקיפוח
פאריס סן ז'רמן. לא נרגעים מהקיפוח | Gettimages

המועדון הצרפתי פנה לאופ"א בעקבות ה-6:1. הקטאלונים יצרפו את וראטי?

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן הגישה תלונה רשמית לאופ"א על השיפוט של דניס אייטקין, בטענה שהוא טעה בשמונה מקרים לטובת ברצלונה וקיפח קשות את פ.ס.ז' בגומלין.

 

המועדון שלח לאופ"א דו"ח מפורט כולל קטעי וידאו המראים את הטעויות. הקבוצה של אמארי לא מצפה שאופ"א את התוצאה משום שהיא יודעת שזה בלתי אפשרי, אך עשו זאת כדי להבהיר לאופ"א את תחושותיהם לאחר המשחק. נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חאליפי, התייעץ עם שופטים בכירים באירופה לפני ששלח את הדו"ח המפורט. 

 

בעיות שיפוט יש גם בליגה הספרדית, והבוקר נטען ב"מונדו דפורטיבו" שהשופט במשחק של ריאל מול בטיס אמר לשוער קיילור נבאס "עצירה טובה", אחרי שהציל את ריאל בתוספת הזמן משוויון. בנוסף, פירסם העיתון רשימת שופטים שטעו לטובת ריאל מדריד העונה. 

(AFP) שחקני ברצלונה חוגגים ניצחון היסטורי

ואם כבר הוזכרו פ.ס.ז' וברצלונה, אז הבוקר דווח כי ברצלונה תנסה לרכוש את מרקו וראטי. הקשר האיטלקי לא מרוצה מהיחס של התקשורת הצרפתית, כשהשיא הוא הסיפור על כך שבילה במועדון לילה 48 שעות לפני המשחק נגד בארסה. כזכור, וראטי הכחיש את הסיפורים ואף מתכנן להגיש תביעה נגד "הל'אקיפ" שפרסם את הידיעה.

הבלאוגרנה מחפשת קשר יצרתי שיתאים לסגנון שלה ווראטי, שמבוקש גם ביובנטוס, אינטר, באיירן וריאל מדריד מתאים לפרופיל. בברצלונה מודעים לעובדה שלא יהיה קל להביא את השחקן שחתום עד 2021 בפ.ס.ז' ומחירו עשוי להגיע ל-70 מיליון יורו.

 

הקטאלונים, מתחילים לחשוב על הסגל לעונה הבאה ובין המועמדים ניתן למצואגם את יוליאן וייגל (בורוסיה דורטמונד), ברנרדו סילבה (מונאקו), מקסים לופס (מארסיי), קורנטין טוליסו (ליון) וגם ג'ושוע קימיך של באירן מינכן, שלא מסתדר עם מאמנו קרלו אנצ'לוטי. בנוסף, מחפשים הקטאלונים חיזוק לעמדת המגן הימני שהמועמד המועדף הוא הקטור ביירין מארסנל.


בנוסף, הנהלת ברצלונה שוקלת לשלם לשחקנים בונוסים על הרמונטאדה נגד פאריס סן ז'רמן. ראשי המועדון סבורים שאותו 1:6 היסטורי יכניס לקופת המועדון מיליוני יורו בעקבות הבאז שנוצר. במועדון הקטאלוני מאמינים שמיליוני אוהדים חדשים יצטרפו וירכשו מרצ'נדייז של המועדון ונדמה כי הרווח הכלכלי גדול יותר מהרווח הספורטיבי.
 


בניגוד לכל המועמדים שהוזכרו לעיל, מי שאולי יעשה את הדרך ההפוכה הוא ארדה טוראן, שעשוי לעזוב בקיץ לסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי