רונאלדיניו וריקלמה ישחקו יחד בשאפוקואנסה?

לילה מצמרר בברזיל ובקולומביה
לילה מצמרר בברזיל ובקולומביה | צילום: AFP

2 מכוכבי דרום אמריקה הציעו עצמם למועדון. 100 אלף אוהדים חלקו כבוד

(גודל טקסט)

טקס מרגש נערך הלילה (בין רביעי לחמישי) בקולומביה. יותר מ-100 אלף אוהדים באו לחלוק כבוד אחרון לשחקני שאפקואנסה שהתרסקו עם המטוס בקולומביה בדרכם למשחק גמר גביע הסודאמריקנה במדיין. היריבה אתלטיקו נסיונאל המתינה על כר הדשא יחד עם האלפים ביציעים וכולם יחד חלקו כבוד לשחקני היריבה במועד המשחק שכמובן לא נערך.

 

"הם תמיד יישארו גדולים כמו החלומות שלהם", אמרה אחת הכרזות באצטדיון. אמנים רבים באו גם לשיר לזכר הרוגים. חולצות של שאקפואנסה נמכרו תחת הכיתוב: "אני אוהד כדורגל באבל. אין צבעים, אין יריבות או שמחה. כח לשאפקואנסה". רבים הדליקו נרות נשמה והתפללו עבור המתים והמשפחות.

 

 

12 צוותי רפואה עבדו במשך שעות כדי לזהות את הגופות של ההרוגים באסון המטוס כאשר 59 מהם זוהו עד כה. 52 מהם זוהו כברזילאים, חמישה מבוליביה, פארגוואי אחד והאחר מוונצואלה.

 

במקביל, רשת "פוקס ספורט" הכריזה על 90 דקות של דממה בשידוריה בדיוק בזמן בו היה אמור להתקיים המשחק כדי לכבד את המתים. גם לאצטדיון של שאפקואנסה הגיעו 20 אלף אוהדים לתת כבוד לכוכבים שלהם.

 


אוהדים בקולומביה חולקים כבוד לשאפוקואנסה (AFP)

 

 

I'm speechless. #ForcaChapeco#ForzaChape#GraciasColombia#brasil#medellin  #Chapecoensepic.twitter.com/nqg8S4qRrP

— ‏َ (@carladirty) December 1, 2016

במקביל בדיווחים בברזיל ובארגנטינה נכתב כי שניים מהכוכבים הגדולים של הכדורגל הדרום אמריקאי בעשור החולף, רונאלדיניו וחואן רומן ריקלמה הציעו עצמם לקבוצה למשך שישה חודשים. שני הכוכבים כבר הרבה מעבר לשיאם אך בעוד ריקלמה בן ה-38 הכריז על פרישה ב-2014, רונאלדיניו טרם עשה זאת באופן רשמי ומחכה להצעות.


רונאלדיניו וריקלמה, שיתוף פעולה מרגש בדרך? (AFP)


קבאני, גם הוא עשה מחווה וספג צהוב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי