אלחמיד נטש את האימון ולא צפוי להתלבש נגד מכבי חיפה

play
צריך להישמר מצהוב חמישי. חאתם עבד אלחמיד | דני מרון
הפועל באר שבע כבשה בדקה ה-120 וניצחה את מכבי נתניה בדרך לרבע הגמר 03:20

בלם הפועל באר שבע עזב ללא אישור, צוות האימון הודיע לשחקנים כי הוא ייענש כספית. רוני לוי מתלבט בין הניסיון של שכטר לעוצמה של יחזקאל. לראשונה העונה: כל הכרטיסים למשחק נמכרו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חאתם עבד אלחמיד צפוי להיות מנופה מסגל הפועל באר שבע למשחק העונה נגד מכבי חיפה מחרתיים (שני, 20:30), בעקבות אירוע משמעתי בו היה מעורב הבוקר באימון הקבוצה. הבלם עזב את האימון ללא אישור של הצוות המקצועי ולאחר שכבר הודיעה באר שבע בקבוצת הוואטסאפ של השחקנים כי הוא יספוג קנס כספי, נראה שאלחמיד לא יתלבש למפגש עם מוליכת הטבלה בטרנר.

במהלך האימון השחקן הרגיש שבצוות האימון לא מקבלים את העובדה שאינו כשיר לגמרי ודורשים ממנו לעשות יותר ממה שהוא מסוגל מבחינה פיזית. בשלב מסוים, הוא השליך את גופיית האימון וירד לחדר ההלבשה. במועדון עדיין לא התקבלה החלטה סופית לקראת המשחק, אך כאמור, נראה שאלחמיד לא ייכלל בסגל ועתידו קבוצה לא ברור.

מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי עם עוזרו אריק בנדו
דרמה באימון הפועל באר שבע. רוני לוי עם אריק בנאדו | ברני ארדוב

לא מעט לבטים יש לרוני לוי לקראת משחק העונה מחרתיים מול מכבי חיפה. חלק מהם הוא כבר די פתר, אך אחת השאלות המרכזיות היא מ יפתח בהתקפה לצד ניקיטה רוקאביציה. האחרון צפוי להיכלל בהרכב אחרי שנח ביום רביעי במשחק הגביע בנתניה בשל רגישות בשריר. באשר לשותף שלו בחלק הקדמי, קיימת התלבטות בין איתי שכטר לשגיב יחזקאל.

שני החלוצים כבשו במשחק הגביע, כך ששניהם באים ליום שני במצב רוח טוב. שכטר כבש את הראשון באחד השערים היפים בקריירה שלו ויחזקאל את השני בדקה ה-120, שער שהבטיח העפלה ומנע מעבר לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. לוי מתלבט בין הדומיננטיות של שכטר כמנהיג על המגרש והניסיון שלו כשחקן ותיק במעמדים כמו זה שיהיה מחרתיים, לבין המהירות והעוצמות של יחזקאל. במשחק הליגה בשבת שעברה בו הפסידה הפועל באר שבע למכבי תל אביב, יחזקאל פתח בהרכב וסיפק הופעה רעה. בגביע הוא נכנס כמחליף ורשם הרבה החמצות לפני שכבש את השער שהעלה את הפועל באר שבע לרבע הגמר. הבחירה ביניהם היא כאמור אחת ההתלבטויות המרכזיות של מאמן הפועל באר שבע.

אנדרה מרטינס, הפועל באר שבע
אנדרה מרטינס, הפועל באר שבע | אתר רשמי, הפועל באר שבע

רוני לוי גם יכריע בין עמרי גלזר לאריאל הרוש בשער וקרוב לוודאי שיילך עם הראשון, שעמד בין הקורות בחודשים האחרונים ועשה עבודה טובה בזמן שחברו היה פצוע. גם סוגיית החלפתו של הלדר לופס המאומת לקורונה הינה כזו שהמאמן יצטרך לתת עליה את הדעת, וסביר להניח שיילך עם חאתם עבד אלחמיד. שאלה נוספת נוגעת לקישור: רוני לוי יקבע מי ישחק בעמדה שבין מריאנו באריירו לרמזי ספורי, כשמצד אחד האופציה להמר על אנדרה מרטינס אחרי אימונים ספורים בקבוצה, ומנגד האפשרות להמשיך עם דוידה פטרוצ'י.

כך או כך, מי שיחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה במשחק הגביע הוא מיגל ויטור. לראשונה העונה, הפועל באר שבע מכרה את כל הכרטיסים למשחק.