ראשון 21:05: מכבי ת"א בירושלים בסגל חסר

סמית. מי ישחק לצידו?
סמית. מי ישחק לצידו? | צילום: עדי אבישי

אחרי התבוסה בבאמברג, הצהובים מול האדומים שמגיעים במוראל גבוה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ומכבי ת"א יפגשו ביום ראשון בפיס ארנה בבירה (21.05) בעיתוי לא נוח לשתיהן. מכבי ת"א, שבה ביום שישי מגרמניה לאחר שספגה את ההפסד ה-14 שלה מ-21 משחקים ביורוליג כשנוצחה בידי באמברג 90-75.

 

הצהובים נמצאים בתקופה הכי רגישה שלהם העונה, עם משבר זהות חריף , זעזוע בסגל הקבוצה שנבע מהוויתור על מאיק צירבס וסוני ווימס והכעסים של ויקטור ראד על בדיקות הסימום שעבר.

 

 

גם ההרחקה של ג'ו אלכסנדר לאחר שפגע ללא כדור באדם אריאל ממכבי אשדוד במשחק הליגה האחרון בין שתי הקבוצות, לא מוסיפה בריאות למאמן איינארס בגאצקיס, שמנסה להקרין אופטימיות: "היה לי קשה שלהירדם לאחר ההפסד בבאמברג. אני מקווה כי כולם במועדון הרגישו רע לאחר ההפסד. אין לנו זמן להיות עצובים אחרי הפסדים למרות שיש המון תירוצים. מצפה לנו בירושלים משחק קשה וחייבים להתמקד בו ולא לחשוב על העבר".

 

בגאצקיס. מחפש להתאושש בבירה (עדי אבישי)

 

האדומים מהבירה לאחר הפסד ליגה מביך להפועל חולון שלאחריו הגיעה ההתאוששות במשחק היורוקאפ נגד ריטאס וילנה, שהבטיח לה את הכרטיס לרבע הגמר, עומדים בפני משחק חשוב, ביום רביעי ברוסיה, כשיפגשו את ניז'ני נובוגורד. ניצחון יבטיח להם את המקום ה-1 בבית כשהפרס, שיבוץ נוח יותר ויתרון ביתיות.

 

למכבי ת"א עם משחק חסר, יתרון של שלושה ניצחונות על יריבתה. הפסד שלה יהווה לא יותר מאשר פגיעה בכנף. במכבי התרגלו העונה להפסדים, לעיתים מביכים. לאמארה סטודמאייר וחבריו הניצחון חשוב פי כמה כי לקבוצה מטרה מוצהרת והיא זכיה בגביע היורוליג והיא לא רוצה להגיע למשחק ביום רביעי עם הפסד.

 

ליאור אליהו ומאמנו. הראש באירופה (יוני אריאלי)

 

בירושלים החליטו שלא לרשום את מאליק היירסטון ושון ג'ונס, וסומכים על אמארה סטודמאייר שידע להסתדר עם קולטון אייברסון הגבוה היחיד של מכבי ת"א. "מכבי ת"א קבוצת יורוליג, יש לה רוטציה טובה והיא עדיפה עלינו במיוחד מצד הישראלים שלה", ניסה המאמן סימונה פיאנג'יאני להנמיך ציפיות.

 

מכבי  שפתחה את העונה עם סגל של 16 שחקנים, תגיע למשחק עם סגל מדולל וחבוט. בגרמניה נגד באמברג עמדו לרשותו של בגאצקיס 11 שחקנים. הפעם ללא אלכסנדר היא תתייצב עם 10 שחקנים כולל איתי שגב שלא בטוח אם ישחק.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי