קשטן: הצלחת ק"ש היא שחשובה, לא עתידי

קשטן. בפלייאוף התחתון
קשטן. בפלייאוף התחתון | צילום: ערן לוף

ק"ש הפסידה 2:1 לכפ"ס ותשחק בפלייאוף התחתון עונה שנייה ברצף

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה היא המאוכזבת והמאכזבת הגדולה של מחזור הנעילה של העונה הסדירה. הקבוצה של תומר קשטן הפסידה 2:1 להפועל כפר סבא ותשחק עונה שנייה ברציפות בפלייאוף התחתון.

הפעם, בניגוד לעונה שעברה, ק"ש לא תיאבק נגד הירידה, אבל היא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה על תקופה רעה בזמן הלא נכון של העונה. במחזור ה-19 הייתה ק"ש במקום הרביעי במרחק שש נקודות מסכנין, אבל אז הגיעו חמישה הפסדים משישה משחקים והקבוצה המוכשרת מהצפון ירתה לעצמה ברגל. 

המארחת ידעה שהיא צריכה לנצח בתוצאה זהה או גבוהה יותר מזו של מכבי חיפה, אבל פתחה לא טוב את המשחק מול היריבה מהתחתית. שלומי אזולאי הקשר היה קרוב, אבל החמיץ ברשלנות בדקה ה-30 ולהפסקה ירדה ק"ש כשהיא יודעת שמכבי חיפה כבר מובילה 0:2 והיא זקוקה לשני שערים או נס מהמגרשים האחרים.  

בדקה ה-65 בישל אורן ביטון המגן השמאלי שער נגיחה למגן הימני עודד אלקיים וק"ש חזרה לחלום, אבל 13 דקות עברו והמחליף סאני אומורגי כבש בנגיחה משלו וחגג שער בכורה בליגת העל. בתוספת הזמן אלי אלבז כבש את השני של כפר סבא וקטע עבור הירוקים רצף נורא של 16 משחקי ליגה ללא ניצחון. השתיים ייפגשו שוב בפלייאוף התחתון. אלקיים הורחק לאחר השריקה. 

קשטן: "הימרנו על התקפה, ושילמנו על זה ביוקר"

המאמן המפסיד תומר קשטן אמר לאחר המשחק: "אכזבה גדולה. תיקו והפסד זה אותו דבר. הימרנו על התקפה ושילמנו על זה ביוקר. לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו כשהובלנו. שילמנו מחיר יקר וזה בהחלט מאכזב. במחצית השנייה הגענו להמון מצבים ולא השכלנו להבקיע. כפר סבא יצאה קדימה לאחר שספגה כי לא היה מה להפסיד. כמו שאמרתי, הימרנו התקפה והם ניצלו את זה. מאכזב מאוד".

"כספורטאים נשאף להשיג כמה שיותר נקודות בפלייאוף התחתון", התייחס המאמן לעתיד הקבוצה. "בחודשים האחרונים היינו בפלייאוף העליון ואיבדנו את זה ברגע האחרון, אבל נצטרך לסיים את העונה בזה בצורה מכובדת עם כדורגל טוב ותוצאות יפות".

כשנשאל על עתידו, ענה קשטן: "מה שחשוב זה הצלחת ק"ש, לא עתידי. אם אשאר או לא, אני אכבד כל החלטה. העניין האישי שלי לא מעניין אותי כרגע".

הרכבים

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, יוגב הזוהרוי, קאסיו פרננדס, אורן ביטון, שלומי אזולאי הקשר (ג'ייקוב נג'וקו, 81), עדן שמיר, דידייה ברוסו (מאוריסיו קורדיירו, 52), עומר צלישר, שובל גוזלן, אחמד עאבד (שלומי אזלואי החלוץ, 75).

הפועל כפר סבא: רן קדוש, ליאור לוי, טל בנש, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', סמי אליקים (אלי אלבז, 78), סלובודאן סימוביץ', דיוגו קאצ'ובה, יובל יעקובוביץ' (עומר פדידה, 68), מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק (סאני אומורגי, 60).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי