צמד לדמארי במשחק אימון, עטר בספק לק"ש

עומר דמארי. מתחיל לכבוש
עומר דמארי. מתחיל לכבוש | צילום: ערן לוף

חלוץ הרכש הצטיין ב-0:2 על הנוער, אלושי נחת, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

(גודל טקסט)

הזר החדש של מכבי חיפה, אניס אלושי, נחת לפנות בוקר בישראל ובשעות הקרובות צפוי לעבור בדיקות רפואיות ומיד לאחר מכן יחתום על חוזה עד לסיום העונה בקבוצה, כאשר למועדון אופציה להחתימו לשלוש שנים נוספות.

 

בכרמל הודו בבוקר כי בתחילה הייתה כוונה להחתים שחקן צעיר יותר בעמדה זו, אך לאחר מחשבה נוספת ולאור הניסיון של אלושי בן ה-31 הוחלט להביאו לקבוצה. 

 

 

בחיפה גם החליטו להחתים את השחקן עד לסיום העונה בעיקר בשל העובדה שהוא לא שיחק זמן רב ולפני כן סבל מפציעה קשה ברצועה הצולבת. גורם בחיפה התייחס ואמר: "אנחנו לא רוצים לקחת סיכון מיותר ויש חשש מהפציעה שלו. אין ספק שמדובר בשחקן איכותי ואנחנו מקווים שהוא בריא". 

 

אלושי עוד בימי סט פאולי. התאושש מהפציעה? (Gettyimages)

 

במועדון ממשיכים בשיחות מול הקבוצה הנורבגית בודו גלימט לגבי צירופו של החלוץ פיטים עזמי ובחיפה מקווים להסדיר את הגעתו של החלוץ עד סוף השבוע.

 

שחקן נוסף שצפוי להגיע הוא קשר הפועל תל אביב עומרי אלטמן, שבמועדון סיפרו כי העובדה שאלטמן פנה לערכאות משפטיות מול המועדון האדום מרחיק אותו מהאדומים ובחיפה יגבירו את המאמצים לצרפו עד תום מועד ההעברות. "חיפה עוברת שינוי גדול בחודש האחרון בהתאם לרצונם של המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן והמאמן רנה מולנסטיין ובמועדון מצפים גם לשינוי בתוצאות הקבוצה", אמרו במועדון הירוק. 

 

יהיה חלק מהשינוי הגדול בכרמל? אלטמן (דני מרון)

 

בנוסף, בחיפה גם כבר חושבים על השינויים הצפויים בקיץ והשם החם של הקבוצה הוא שחקן נוסף מהפועל תל אביב, החלוץ ארון שוינפלד.

 

בנושא אחר, השוער אוהד לויטה חזר לאימונים מלאים בקבוצה ובחיפה ישנה ציפייה גדולה לחזרתו של השוער לקראת החלק השני של העונה. המגן השמאלי של קבוצת הנוער יהב גרופינקל חתם על הארכת חוזה לחמש שנים ואמר: "אין מאושר ממני. כאן הבית שלי".

 

קבוצת הבוגרים ניצחה 0:2 את הנוער במשחק אימון מצמד של עומר דמארי. אלירן עטר לא שותף ונמצא בספק למשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי