איסמעיל עאמר הותקף על ידי אנשי אדומים אשדוד

איסמעיל עאמר, מאמן מ.ס. כפר קאסם | דני מרון

מהומה קשה בסיום המשחק בהברפלד: מאמן הפועל ראשון לציון התעמת עם עידן שריקי, והוכה על ידי בעלי תפקידים במועדון, ביניהם הבעלים רוני חג'ג': "נראה לכם הגיוני שבעלים מרביץ למאמן?". תלונה הוגשה במשטרה. שריקי: "לאורך כל המשחק עאמר קילל"

(גודל טקסט)

מהומה גדולה בסיום המשחק היום (שישי) בין הפועל ראשון לציון לאדומים אשדוד. בסיום המשחק החל עימות מילולי בין מאמן הכתומים איסמעיל עאמר לבין מאמן הקבוצה מעיר הנמל עידן שריקי, ומכאן החלה קטטה אלימה, כאשר עאמר הותקף בידי בעלי תפקידים בקרב היריבה, ביניהם גם הבעלים רוני חג'ג'. סגן ראש העיר שהיה במקום הזמין משטרה ומאמן ראשון לציון הגיש תלונה.

לאחר המשחק אמר המאמן הנסער של ראשון לציון: "מה שהיה היום, נחצה כאן קו אדום. בעלים שמרביצים למאמן? זו נורה אדומה, פרוג'קטור אדום לכולם. מישהו עוד ייהרג פה. תקפו אותי בעלים של קבוצה, בעלי תפקידים. זה נראה לכם הגיוני? עכשיו זה קרה לי, אבל כל שבוע זה קורה. צריך לעשות לזה סוף. אגיש תלונה במשטרה".

מאמן מ.ס. כפר קאסם איסמעיל עאמר
אכזבה בבכורה המחודשת. איסמעיל עאמר | שלומי גבאי

מאמן הכתומים סיפק את גרסתו לאירוע: "הם התקרבו אליי ואני לא יודע מה הסיבה. הם דחפו אותי ותקפו אותי במדרגות ואני המשכתי לחדר. המשטרה הגיעה והוגשה באצטדיון תלונה, בדיוק לוקחים את הפרטים. הם שאלו אותי מה אתה עושה פוזות ומדליק את הכל ואמרתי שאנחנו בעשרה שחקנים ושאי אפשר היה לשחק התקפי. חמזה נראה לי דחף אותי והם ישר קפצו עליי עד שאנשים הפרידו".

מאמן אדומים אשדוד עידן שריקי הגיב: "לאורך כל המשחק מאמן ראשון לציון איסמעיל עמאר קילל והשתמש במילים ותנועות לא ראויות כלפי הצוות המקצועי, השחקנים וקהל האדומים. בסיום המשחק בירידה לחדרי הלבשה פנו אליו אנשי המועדון וביקשו הסבר והתנצלות על ההתנהגותו, המאמן בחר להמשיך בדרכו, קילל ודחף את אנשי המועדון , אנו מגנים בתוקף כל סוג של אלימות מילולית ו/או פיזית ביציע ובמגרש".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה
"קורא למשטרה למצות את החקירה מהר ככל שניתן". ארז כלפון | ראובן קסטרו, רובי קסטרו

במנהלת הליגות לכדורגל הגיבו למקרה: "אנו רואים בחומרה רבה את אירועי האלימות שאירעו הערב באיצטדיון הברפלד ואת הפגיעה במאמן הפועל ראשון לציון איסמעיל עמאר. פנינו למשטרת ישראל ואנו ממתינים לקבלת הדוחות מהגורמים שהיו בשטח על מנת להעבירם להמשך טיפול משמעתי".

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אני קורא למשטרה למצות את החקירה מהר ככל שניתן ולפעול ביד קשה כנגד כל גורם שנקט באלימות. אין מקום לאנשים אלימים בכדורגל ולא נסכים לקבל אירועים מסוג זה. בנוסף, אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו כנגד הגורמים המעורבים ובכל מי שיפגע בתדמית הליגה".