ניסיון להכשיר את בן בסט, ממן וארבייטמן יאריכו חוזה?

ממן. יחתום על חוזה חדש?
חנן ממן | אריאל שלום

בעלי הפועל חיפה ינסה לסכם עם השניים לפני שישוב לארצות הברית

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל חיפה לאחר התיקו המאופס אמש במושבה. הקבוצה אמנם עלתה ללא עדן בן בסט שלא התגבר על פציעה במפשעה, אך ציפו לנצח את הפועל תל אביב החבולה ולשפר עמדות.

 

חנן ממן ומהראן לאלה לא סיפקו את הסחורה ונראה כי במשחק הבא מול בני סכנין לאלה יירד לספסל, כאשר שלומי ארבייטמן יקבל את ההזדמנות. ארבייטמן היה נראה מאוכזב מאוד לאחר המשחק, כאשר ירד לחדר ההלבשה לפני כל השחקנים שהלכו להודות קהל.

 

 

אם עדן בן בסט יהיה כשיר עד סוף השבוע, הוא צפוי לפתוח בהתקפה גם כן. שחקן נוסף שצפוי לשוב הוא מקסים פלקושצ'נקו, שחזר לאימונים חלקיים ואמור לשוב לסגל.

 

בן בסט אתמול ביציע. ינסו לכשירו לשבת (אריאל שלום)

 

הבעלים יואב כץ יחזור לארה"ב לאחר שהאריך את שהותו בעקבות ההחתמות האחרונות, אולם לפני כן צפוי לחתום עם חנן ממן ושלומי ארבייטמן על הארכת חוזיהם.

 

במועדון אמנם שמו את הפלייאוף העליון כמטרה מרכזית, אבל שחקנים בקבוצה סיפרו כי הם לא מאמינים שיצליחו להעפיל לפלייאוף העליון, מכיוון שבמשחקים שנותרו עד תום הסיבוב האדומים יפגשו את שש הראשונות. 

 

לא זוכה לדקות רבות, אבל במועדון ישמחו שיישאר (אריאל שלום)

 

מיקי יאזו צפוי לעזוב בקרוב את הקבוצה לאחר שהפך למגן השמאלי השלישי ברוטציה. השחקן בודק אופציות בליגה הלאומית, ומקורביו מספרים כי אולי אף יגיע לליגה א' בשל מגוריו בטבריה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי