רמה"ש הפתיעה את כפר קאסם, נס ציונה עלתה למקום ה-2. רובן ראיוס לעפולה?

play
אבובקאר בארי, הפועל רמת השרון | דני מרון
הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל 02:49

1:2 מפתיע לחיים לוי בבכורה נגד המוליכה, 0:1 לסקציה על הפועל ר"ג. עפולה גברה על ראשל"צ ועלתה מעל הקו האדום על חשבונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד ההפתעה הגדולה של הפועל רמת השרון, שניצחה בבכורה של חיים לוי על הקווים 1:2 את המוליכה מ.ס. כפר קאסם. בנוסף, סקציה נס ציונה עלתה למקום השני עם 0:1 על הפועל רמת גן, בעוד הפועל עפולה עלתה מעל הקו האדום על חשבון הפועל ראשון לציון, אותה הכניעה 0:1.

* האם רובן ראיוס בדרך חזרה לישראל? הקשר הספרדי, ששיחק בעבר במכבי חיפה, בשיחות עם הפועל עפולה. הקבוצה בוחנת אפשרות לצרף קשר זר נוסף, ומקווה להחתים את אחד מהשניים עד יום חמישי.

שחקני הפועל רמת השרון
הפתיעה את המוליכה. שחקני רמת השרון חוגגים | אודי ציטיאט

מ.ס. כפר קאסם – הפועל ניר רמת השרון 2:1

המוליכה הייתה יכולה להגדיל את הפער מהמקום השלישי לשבע נקודות, אך ספגה הפסד מאוד מפתיע לפני המפגש מול הפועל כפר סבא השלישית במחזור הבא. האחראית על הסנסציה? הפועל רמת השרון, אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ועם חיים לוי בהופעת בכורה על הקווים. המאמן שהחליף את עידן בר און ראה את יונתן לוי ועבדולאי גרגוי מדהימים את המארחת עם שני שערים ב-12 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, ושער מצמק של מוחמד סרסור בתוספת הזמן היה מעט מדי ומאוחר מדי.

דקה 51: גול! יונתן לוי קיבל את הכדור בתוך הרחבה וסובב בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה. 0:1 מפתיע לרמת השרון.

דקה 57: גול! ניסיון הרחקה לאחר הרמת הקרן הגיע לעבדולאי גרגוי, שהשתלט על הכדור ובעט חזק לרשת. 0:2 לרמת השרון.

דקה 92: גול! בעיטה של מוחמד כליבאת נבלמה על ידי ההגנה, מוחמד סרסור השתלט על הריבאונד ברחבה ובעט לרשת. כפר קאסם מצמקת ל-2:1.

סקציה נס ציונה – הפועל רמת גן 0:1

הכתומים התאוששו אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ועלו למקום השני המוביל לליגת העל. מלך שערי הקבוצה דודו ביטון נעדר לאחר ההרחקה מול הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר, ולתפקיד הכובש נכנס סתיו ישראלי, שהבקיע את השער היחיד בהתמודדות אחרי 17 דקות עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה. מנגד, האורדונים נחלו הפסד חוץ שני ברציפות ללא כיבוש והם רחוקים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

דקה 17: גול! סתיו ישראלי נותר פנוי מחוץ לרחבה ושיגר בעיטה אדירה לפינה הרחוקה, שלא הותירה לשוער רון שושן סיכוי. 0:1 לנס ציונה.

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | אודי ציטיאט

הפועל עפולה – הפועל ראשון לציון 0:1

עם ניצחונה השלישי ברציפות, הפועל עפולה סוף סוף עלתה מעל הקו האדום על חשבון הקבוצה אותה הכניעה. קווין ריינשטיין הבקיע את שער הניצחון כבר בדקה התשיעית, וכעת לקבוצה של שחר ויזינגר יש מעט אוויר לנשימה. הקבוצה של איסמעיל עאמר לא הצליחה להשאיר מאחור את התקיפה המכוערת שחווה המאמן במשחק מול אדומים אשדוד, וכעת הם רחוקים שתי נקודות מחוף מבטחים.

דקה 9: גול! שחר הירש העביר כדור רוחב לרחבה, איאס מסאלחה ניסה להרחיק אך קווין ריינשטיין השתלט ובעט מטווח אפסי לרשת. 0:1 לעפולה.

תוצאות יום שישי:

הפועל כפר סבא – בני יהודה 0:1
הפועל אום אל פאחם – הפועל פתח תקוה 3:2
הפועל אדומים אשדוד – מכבי בני ריינה 3:0
הפועל רעננה – בית"ר תל אביב בת ים 2:2