ינצח את הבאזר? הכירו את שחקן מכבי תל אביב שמתמודד בנינג'ה ישראל

מסלול נינג'ה ישראל | צילום מסך

בתחילת העונה הוא עוד לבש את מדיה הצהובים של האלופה, אך פציעה קטעה לו את החלום. כעת, עידו בן הרוש נכנס למשטר אימונים רציני ומציב לעצמו יעדים חדשים: "יש לי מטרה להגשים והיא לסיים את המסלול". וגם: החוויה שלו מגיל מרנץ ויובל שמלא, ומה הקשר שלו למאיר טפירו?

(גודל טקסט)

עידו בן הרוש היה שחקן מכבי תל אביב עד שפציעה קטעה לו את העונה האחרונה, דבר שלא הפריע לו להתאמן חזק ולהתמודד במסלול של תוכנית הריאליטי "נינג'ה ישראל". אמש (שני) הכדורסלן והדוגמן בן ה- 23 סיפר למנחי התוכנית אסי עזר ורותם סלע: "להיות שחקן במכבי תל אביב זו חוויה מטורפת. העונה אחרונה שלי נקטעה בעקבות פציעות שקצת הגבילו אותי והכניסו אותי לניתוחים. חלק ממה שעשיתי לאחר מכן, זה הנינג'ה- נכנסתי למשטר אימונים רציני והבנתי שאם אשקיע בזה כמו שהשקעתי בכדורסל אוכל להגיע לרמות מאד יפות, וזו התשוקה החדשה שלי היום". 

בן הרוש שיתף שגיל מרנץ ויובל שמלא נפלו לפניו באחת מהתחרויות שהשתתף בהן, וכך היה להוט לקרוע את המסלול אך נפל במכשול הרביעי. על החוויה סיפר למדור: "נינגה ישראל היא הפקה מושקעת ומוצלחת, שמרכזת את כל האתלטים הכי חזקים במדינה. הרגשתי גאה בעצמי שבכלל הצלחתי לעבור את האודישנים. הבנתי שיש לי כוח ופוטנציאל טוב לספורט הזה (למרות הגובה והמשקל הגבוהים בהשוואה למתחרים) ומשם התאהבתי בספורט הזה והתאמנתי כל יום לפחות שני אימונים".

הנינג'ה הכדורסלן הוסיף: "אמרתי שהיעד הראשון העונה הוא באזר, והגעתי מוכן להשיג אותו. אני חזק כמו שרק יכולתי לדמיין כמה חודשים לפני כן. רמת הקושי העונה עלתה משמעותית וכך גם רמתם של המתחרים המוכשרים, לצערי המסלול שלי לא הספיק לי להגיע לחצי הגמר מכמה סיבות, אך אני גאה ביכולות שהפגנתי. יש לי מטרה שעדיין לא הגשמתי והיא לסיים את המסלול, כך שאני לא מתכנן לוותר בקרוב", ובכך הצהיר שיגיע גם בשנה הבאה. 

היכן המצב המקצועי של בן הרוש עומד היום? "ברוך השם הפציעות מאחוריי, כמו שהוכחתי על מסלול הנינג'ה אתמול. לאחרונה הצטרפתי לאליצור גבעתיים על מנת לעזור להם להישאר בליגה ולחזור ליהנות מהספורט שאני כל כך אוהב. מאוד רציתי להצטרף לקבוצה, מאחר ומשחק שם שחקן העשור, מאיר טפירו, שהערצתי כל חיי. הוא שחקן ומאמן שאלמד ממנו הרבה בתקופתי בקבוצה". חזרה למכבי תל אביב? "את העונה הנוכחית התחלתי במכבי ת"א, כך שהפנטזיה עדיין בגדר זיכרון טוב". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי