"מתי שרון מימר עבד באותה קבוצה במשך עונה שלמה?"

play שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי
בני סכנין ניצחה 0:1 את ק"ש ועשתה צעד חשוב לעבר הפלייאוף העליון 02:45

מוחמד אבו יונס נשאל על מאמנו לשעבר ("לא פיטרתי אותו, הוא התפטר") והבהיר: "לא יהיה עוד חילוף מאמנים בבני סכנין העונה". על טעויות השיפוט: "זה כואב להפסיד כך, ה-VAR לא עזר בשום דבר". האזינו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על סיום דרכו של המאמן שרון מימר, הרצון להשתלב בפלייאוף העליון וכן על השינויים שביצעה הקבוצה בינואר.

אבו יונס נשאל מתי מאמן יסיים עונה בסכנין: "אני לא פיטרתי את שרון מימר, הוא התפטר. בוא נשאל את זה אחרת, מתי הוא (מימר) עבד בקבוצה עונה שלמה? הוא בא ואמר שהוא רוצה לסיים ואנחנו קיבלנו את זה. לא נתתי לו להרגיש שום דבר. היו לו טענות? גם לי יש טענות. לא יהיה עוד חילוף מאמנים העונה בסכנין. אני לא רציתי לשחרר את מימר, תאמין לי שלא רציתי, אבל זה הכדורגל וקורים דברים. ברגע שמאמן אומר שהוא לא רוצה להמשיך, גמרנו. יש לנו סגל מצוין".

על חלון ההעברות: "לא היינו צריכים שינויים גדולים. החתמנו את מרשל אודה שהיה בחדרה. יש לנו את החלוץ פאהד באיו שבא מאשדוד ועשינו טרייד עם נוף הגליל על רועי שוקרני. זה מה שאנחנו צריכים ויש לנו אחלה קבוצה. כל הקבוצות שמתחרות על הפלייאוף העליון לא יציבות. אין ספק שאנחנו רוצים פלייאוף עליון. עלי כיאל מהפועל חיפה? השיחות לא היו רציניות".

על טעויות השיפוט: "אני לא רוצה לדבר על השיפוט. אתם רואים מה קורה בכל משחק ואתם לא יודעים כמה זה כואב כאשר גורל המשחק נחרץ לא על ידי היריבה אלא על ידי השופט. זה כואב. אתה מגייס כספים, מביא שחקנים ובא מוכן למשחקים ופתאום אתה מפסיד בגלל טעות שיפוט. זה הכדורגל. חשבנו שה-VAR יפחית את הטעויות, אבל הוא לא עזר בשום דבר".

האזינו לדברים

עוד באותו נושא: מוחמד אבו יונס, שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי