מולנסטיין: "רק לוזרים מתפטרים". אבו עביד בכה

הפנה אצבע מאשימה לקהל? רנה מולנסטיין
הפנה אצבע מאשימה לקהל? רנה מולנסטיין | צילום: ערן לוף

אלפים נטשו וקראו להולנדי להתפטר, מגן מכבי חיפה ספג קללות

(גודל טקסט)

שבוע ימים מאז מכבי חיפה הודחה על ידי מכבי פתח תקווה מהגביע, זה שוב הסתיים ב-2:0 ביתי – הפעם בליגה – ושריקות הבוז הצורמות וקריאות "תתפטר" לעברו של המאמן רנה מולנסטיין עלו מדרגה, כמו גם נטישה המונית של האוהדים עוד לפני הסיום. 13,600 צופים בלבד הגיעו לסמי עופר.

הירוקים עם ניצחון אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ללא ניצחון בית מאז ה-19.11.16 ב-0:2 על כפ"ס, והערב לאחר מעידה נוספת אמר מולנסטיין: "צריך להיות כנים, אנחנו במצב רע כרגע. עלינו לזהות למה, כי כל אחד יכול לראות שאיבדנו ביטחון ואמונה".

הנשיא יעקב שחר הוציא הודעה רשמית באתר המועדון לאחר ההפסד: "אנו מבצעים שינויים בקבוצה וטרם השלמנו אותם. אנו מחזקים את הקבוצה ובמקביל אנו מאוד מעוניינים לתת במה לשחקני הבית ממחלקת הנוער. אנו בתקופה לא יציבה שעם הזמן תעבור, יתגבש ההרכב המתאים ויגיעו התוצאות החיוביות.

אכזבה קשה בכרמל. ורמוט גם הוא נותר מתוסכל בסיום (ערן לוף)

"אני בטוח שנצא מהתקופה הזו בעזרתכם", המשיך שחר בפנייתו לקהל, "התמיכה שלכם בכלל ובתקופה זו בפרט, ראויה לציון. לא אהבתי את השריקות מצד חלק בקהל כנגד אבו עביד. המגן השמאלי הראשון לא הרגיש טוב ואבו עביד שיחק בתפקיד שאינו טבעי לו ומן הראוי היה לעודד ולתמוך בו. לסיום, על כולנו להיות סבלניים, השינויים יוכיחו את עצמם אין לי ספק".

"המצב קשה כרגע, אבל צריך להמשיך להילחם ולהישאר מאוחדים. אנחנו חייבים לצאת מהסיטואציה הזו, אין אפשרות אחרת", המשיך רנה מולנסטיין ואמר, "שיחקנו משחקים רבים בתקופה האחרונה ולא כולם כשירים. נאלצנו לעשות שינויים בשל כך וזו אחת הסיבות שעשינו שינויים", אמר המאמן שאף הוסיף במסיבת העיתונאים בתום ההפסד, ""להתפטר שייך ללוזרים ואני לא ללוזר. ממשיכים קדימה".

"אין אפשרות אחרת. חייבים לצאת מהסיטואציה הזו" (ערן לוף)

תקרית הקהל עם אבו אביד: "הקבוצה צריכה את הקהל יותר מכל דבר אחר ואני לא חושב שזה טוב שהם מבקרים אותו. הוא עובד קשה, משתפר וגם משחק בעמדה קשה, אבל אני מקווה שהם יבינו שזה לא יסייע לאף שחקן להתקדם ולהתפתח. הם צריכים להישאר איתנו ולתמוך".

המגן, שספג קללות רבות ויריקות מהיציעים בשל יכולתו, מירר בבכי בסיום המשחק וירד נסער לחדר ההלבשה בזמן שאנשי מכבי חיפה מנסים להרגיעו. יש לציין כי במהלך המשחק הוא הגיב לאוהדים עם תנועה.

אבו עביד ממהר לחדר ההלבשה (ערן לוף)

המגן אף התלונן בסיום על קריאות גזעניות מהקהל, כך טוענים גורמים במכבי חיפה. השחקן טען כי חלק מהאוהדים קראו את הקריאות במשך דקות ארוכות ובחיפה מתכוונים להוציא הודעה רשמית על תמיכה בשחקן כבר בימים הקרובים. בנוסף במועדון ינסו לאתר את אותם האוהדים ואולי אף לשלול מהם את המנוי למשחקי הקבוצה. 

עוד אמר מולנסטיין לסיום: "הייתי בסיטואציות כאלה בעבר. כמו שאמרתי, ביטחון ואמונה זה דבר מאוד חשוב בספורט ובכדורגל. הדרך היחידה שנצא מזה היא שנמשיך להגיד את אותה מנטרה, חייבים להישאר מאוחדים ולעבוד קשה".

המאמן המנצח קובי רפואה הבהיר בסיום לאחר ששוב ניצח בכרמל: "אני מאוד שמח מהניצחון הזה, גאה בשחקנים שלי שמפתיעים אותי כל פעם מחדש. לא פשוט לנצח את מכבי חיפה כאן פעמיים ברצף. הם עדיין חזקים, גדולים ויש להם קהל עוצמתי. זה נראה מפשוט מבחוץ, אבל אנחנו עובדים קשה. זה מתחיל באימונים, אף אחד כאן לא אוהב להפסיד ועכשיו מגיע לנו לשמוח".

על באר שבע: "אם אני אגיד שאנחנו נלך לנצח, אתם תגידו שאני יהיר. אם אגיד הפוך תגידו שאני מרדים אותם, אז אני מעדיף לשתוק".

כבר רגילה לחגוג בסמי עופר. מכבי פ"ת (ערן לוף)

"מכבי חיפה עדיין מועדון גדול" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי