מאמן בשיקטאש: ב"ש מסוכנת, אסור לנו לזלזל

שנול גונש.
שנול גונש. | צילום: gettyimages

שנול גונש דיבר לקראת הגומלין מול בכר ושחקניו: "קווארסמה יהיה בסגל"

(גודל טקסט)

מאמן בשיקטאש, שנול גונש, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע מחר ב-20:00 (ישיר בספורט1). למרות הניצחון בטרנר 1:3, גונש היה חד בדבריו כשהצהיר שבשיקטאש לא תשמור כוחות למשחק החשוב שלה בליגה נגד גלאטסראיי. 

המאמן בן ה-64 הכריז: "בשיקטאש רוצה תמיד לנצח. למזלנו אין עלינו לחץ לקראת המשחק בגלל ניצחון החוץ, אבל גם אסור לנו בשום אופן לזלזל. באר שבע קבוצה שהוכיחה טכניקה טובה במשחק הראשון והיא מסוכנת". 

"המשחק הראשון היה חשוב, אבל שום דבר לא הוכרע. נצטרך להיות זהירים כי זה המשחק השלישי שלנו בשבוע ויהיה לזה אפקט. רצינו להגיע עם יתרון לגומלין ועשינו את זה. עכשיו אנחנו רוצים לנצח גם בשביל נקודות הדירוג וגם בשביל ההצלחה של הכדורגל הטורקי", הוסיף גונש. 

המאמן אישר שהבלם מאטיי מיטרוביץ', שהצטיין מול באר שבע במשחק הראשון יחסר בגלל פציעה, אך לעומת זאת הדיווחים שריקרדו קווארסמה ייחסר לא היו נכונים: "קווארסמה יהיה בסגל. אדריאנו ומיטרוביץ' לא ישחקו", אמר. הוא גם קרא לאוהדים להגיע: "הם חלק חשוב מההצלחה שלנו ונותנים לנו דחיפה גדולה כל משחק. האוהדים שלנו מאוד יצירתיים". 

בשיקטאש חוגגת העונה. חולמים (צילום: gettyimages)

קשר הקבוצה, נג'יפ אויסל, ששיחק נגד באר שבע במשחק הראשון אמר: "ניצחנו את הראשון, אבל חייבים לשחק מאוד מסודר ולהיות זהירים נגד באר שבע שיבואו להפתיע". 

הרכב משוער: פאברי, גוקהאן גונול, דושאן טושיץ', מרסלו, אנדראס בק, אוגוז'אן אוזיאקופ, טולגאי ארסלן, נאג'יפ אויסל, טאליסקה, ראיין באבל, וינסנט אבובקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי