לייפציג ספגה 3:0 מברמן, 2:4 לקלן

מודסט
מודסט | צילום: AFP

הסגנית שוב התרסקה. מודסט פירק את הרטה עם שלושער. 12 דקות לטוואטחה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) כשבמוקד לייפציג שוב נוצחה, הופנהיים גברה 0:1 על לברקוזן המגמגמת ואילו אנתוני מודסט הלוהט נתן 2:4 על הרטה ברלין הדועכת.

 

 

הופנהיים – לברקוזן 0:1
החבורה של יוליאן נגלסמאן התקרבה נקודה לדורטמונד השלישית במטרה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות. שער של סנדרו ואנגר אחרי בישול של סטפן זובאר סידר שלוש נקודות יקרות מול הקבוצה של טייפון שכבר מזמן סיימה את העונה.

 

קלן – הרטה 2:4
ניצחון יוקרתי לחבורה של פטר שטוגר שהתקרבה שלוש נקודות לזו של פאל דרדאי שנמצאת בנסיגה. גיבור המשחק היה אנתוני מודסט שהמשיך בכושר הנפלא שלו עם שלושער שקבע באופן רשמי: זו העונה הטובה ביותר בקריירה של הצרפתי.

 

יויה אוסאקו היפני נתן יתרון מהיר  למארחים כבר אחרי שש דקות ובדקה ה-35 הוא גם סידר למודסט את הראשון שלו. כעבור שתי דקות מתיאס להמן עם הבישול השני שלו במשחק סידר צמד לצרפתי הנהדר. ודאד איבישביץ' הפיח תקוות עם פנדל בדקה ה-50, אך מודסט סגר שלושער בדקה ה-63 כשקבע 1:4. ג'ון ברוקס עוד צימק, אבל לא מעבר.

 


מודסט, לוהט (AFP)

 

ורדר ברמן – לייפציג 0:3
החבורה של ראלף האזנהאטל המשיכה להתרסק עם הפסד רביעי בשבעת המחזורים האחרונים והפעם בדמות תבוסה אצל חבורת התחתית של אלכסנדר נורי. זלאטקו יונוזביץ' האוסטרי כבש ראשון בדקה ה34 אחרי מהלך קבוצתי מבריק, פלוריאן גריליש הכפיל בדקה ה-59 ואת המסמר האחרון נעץ פלוריאן קיינץ המחליף בדקה ה-90. באיירן תוכל לברוח ל-13 הפרש בפסגה.

 


גם הם חגגו על לייפציג (AFP)

 

משחקים נוספים:

פרנקפורט – המבורג 0:0 (טוואטחה עלה בדקה ה-81 ורשם 12 דקות)


וולפסבורג – דרמשטאט 0:1  (מריו גומז, 45)

 

אוגסבורג – פרייבורג 1:1
(קונסטנינוס סטפילידיס, 38 / פלוריאן ניידרלכנר, 30 בפנדל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי