לא טוב לשתיהן: מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

play
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע | לירון מולדובן
באריירו הורחק, יחזקאל הציל: רק 1:1 להפועל באר שבע באשדוד 03:22

הקבוצה של רוני לוי עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון והפער ממכבי חיפה עשוי לצמוח לחמש נקודות. אשדוד התאוששה מהתבוסה הקודמת, אבל התרחקה מהמאבק על הפלייאוף העליון. קעטבי כבש ראשון (44), יחזקאל איזן (71), באריירו הורחק (18)

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 בינוני מאוד, שממש לא משרת אף אחת מהן. הקבוצה של רוני לוי איבדה שתי נקודות יקרות במאבק האליפות והפער שלה ממכבי חיפה עשוי לצמוח לחמש נקודות אם הירוקים ינצחו את עירוני קרית שמונה בשני. אשדוד עם 26 נקודות בלבד, מרחק שש נקודות מהמקום השישי והתרחקה מהמאבק על הפלייאוף העליון אחרי ששיחקה מול עשרה שחקנים כבר מהדקה ה-18. לשתי הקבוצות זה תיקו ראשון אחרי התיקו ביניהן בסיבוב הקודם. גל קעטבי סידר לאשדודים יתרון בדקה ה-44, שגיב יחזקאל הצליח לאזן בתום מהלך אישי יפה בדקה ה-71 ושתי הקבוצות נפרדו ללא הכרעה ולמען האמת גם לא מגיע לאף אחת מהן יותר מנקודה.

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע
אכזבה גדולה. קלטינס | לירון מולדובן

הפועל באר שבע הגיעה אל המשחק אחרי ההפסד למכבי נתניה במחזור שעבר ודווקא שיחקה לא רע במיוחד עד ההרחקה, היא ניסתה, יזמה והגיעה לכמה חצאי מצבים. זה לא הספיק כדי לכבוש ואחרי ההרחקה של באריירו היא נעלמה לגמרי, אפשרה לאשדוד לשלוט בעניינים וגם לכבוש מהמצב האמיתי הראשון שלה. גם לאחר השער באר שבע המשיכה להיראות אנמית וחסרת חיות ולא סיכנה בכלל את סהר חסון. הכניסה של שגיב יחזקאל הכניסה קצת רוח חיים בשחקנים של רוני לוי, אבל גם זה הספיק רק לתיקו.

אשדוד, שהגיעה אחרי שחטפה 6:0 כואב מאוד ממכבי חיפה, איבדה שתי נקודות במשחק בו הייתה יכולה להוציא הרבה יותר. במצב העניינים הנוכחי הקבוצה של רן בן שמעון רחוקה שש נקודות מהפלייאוף העליון וקשה לראות אותה מגיעה לשם עכשיו.

הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע לפני זוהר זסנו שחקן מ.ס. אשדוד
אשדוד תתאושש? זסנו מול הלדר לופס | לירון מולדובן

הרכבים:

מ.ס. אשדוד: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, קמאהני מונטרי, פיראס אבו עקל, עטאא ג'אבר, לורנס אופורי, מוחמד כנעאן, עוז בילו, גל קעטבי.

הפועל באר שבע: עומרי גלזר, דנילו אספרייה, איתן טיבי, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, אביב סולומון, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, דור מיכה, איתי שכטר, ניקיטה רוקאביצה.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד