"ניצחון פשוט פואטי": לוס אנג'לס בעננים אחרי הניצחון של הראמס בסופרבול

| רויטרס

המאמן הצעיר אי פעם שמוכתר לאלוף ה-NFL, הקוורטרבק שסוף סוף הניף גביע אחרי 13 עונות, ה-MVP המפתיע שכיכב בקלאץ' והכוכב הוותיק שהתרגש בשביל האלופים הטריים. התגובות מהמשחק הגדול של אמריקה, כולל השחקן שחגג עם הצעת נישואים, חברו שמיהר ללידת בנו והפרשה של אמינם

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס חגגה הלילה (בין ראשון לשני) את זכייתם המתוקה של הראמס באליפות ה-NFL, אחרי ניצחון דרמטי 20:23 על סינסינטי בנגאלס בסופרבול. המשחק הכי גדול באמריקה סיפק את הסחורה עם דרמה עצומה, שהוכרעה בזכות טאצ'דאון של קופר קאפ דקה וחצי לסיום שקבע 20:23 לקבוצה מעיר המלאכים, שגם אירחה את הריקוד הגדול הפעם. זו היתה האליפות השנייה בתולדות הראמס, 22 שנה אחרי זכייתם היחידה עד כה, כשמועדון עוד שיחק בסיינט לואיס.

בגיל 34 ואחרי 13 עונות בהן נחשב לאחד הקוורטרבקים הטובים בליגה, מת'יו סטאפורד סוף סוף זכה בתואר הראשון בקריירה, אחרי שרשם 283 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אבל גיבור הלילה היה קאפ, שחיפה על היעדרו של אודל בקהאם ג'וניור שנפצע ברבע השני, וסיים עם 92 יארד וכאמור מהלך הקלאץ' שהטה את הכף לטובת המקומיים, וסידר לו את גביע ה-MVP של המשחק.

קאפ חתם פלייאוף מדהים בו שבר את שיא ה-NFL בתפיסות (33), כמעט ניפץ גם את שיא היארדים בתפיסה (478) והטאצ'דאונים בתפיסה (6) וחגג עם הגביע הנחשק. "פשוט אין לי מילים", הוא הודה בסיום. "אני פשוט אסיר תודה לכולם".

שון מקווי, שבגיל 36 ושלושה שבועות הפך למאמן הצעיר אי פעם שזוכה בסופרבול, אחרי שהשיאן הקודם היה מייק טומלין שזכה עם פיטסבורג ב-2009 בגיל 36 ו-10 חודשים, צהל: "אני מרגיש מדהים. אני כל כך גאה בחבורה הנחושה הזאת. אנחנו כל הזמן מדברים על גדולה תחרותית, איך להיות במיטבך כשצריך להיות במיטבך, והדרך שבה הצלחנו לנצח את הסופרבול הזה היתה פואטית".

הליינבקר הוותיק וון מילר, שהוכתר ל-MVP של הסופרבול ב-2015 במדי דנבר והגיע לראמס באמצע העונה הנוכחית כדי להוסיף מניסיונו, התרגש: "יש לנו בקבוצה כל כך הרבה חבר'ה מוכשרים שעובדים קשה שהגיע להם הניצחון הזה, והתחושה נפלאה להעניק להם את זה. כולם כאן עבדו כל כך קשה לאורך כל הקריירה כדי להגיע סוף סוף לרגע הזה".

ואם ההתרגשות באיצטדיון לא הספיקה, הגיע רגע מרגש במיוחד הודות לטיילור ראפ, הסייפטי של הראמס שניצל את הבמה הגדולה ביותר כדי לכרוע ברך מול חברתו במהלך החגיגות ולשלוף טבעת משלו, בנוסף לטבעת האליפות בה בדיוק זכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי